niedziela, 20 maja 2012

PASTELOVE


Okulary - 80SPURPLE   Sweter - MARKS&SPENCER(SH)     Torba - ALLEGRO     Bransoletka - E-CLOVER     Spodenki - H&M      Trampki - DEICHMANN

Zestaw pastelowy. Stwierdziłam, że pora i na mnie. Sweterek i spodenki to dwie nowe zdobycze. Sweter w odcieniu niebieskiego pastelu z SH za? 3 zł. Jak ja to kooooocham♥  Mimo, iż wczoraj było bardzo ciepło, ubrałam go i wcale mnie nie grzał. :) Spodenki zakupiłam w h&m. W tym sezonie bardzo podoba się ten morelowy kolorek. Włosy wczoraj odmówiły mi kompletnie posłuszeństwa, no ale tak to już z nimi niestety jest... 



46 komentarzy:

  1. super szorty, chyba jutro odwiedzę h&m ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 zl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! szok!
    zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto i ładnie :) ahh ileż ja bym dała za takie nogi..
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka ty jesteś śliczna! sweterek cudo, ale nie było ci w nim za gorąco? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że nie :) jest on zrobiony z bawełny więc 'zachowuje' się jak normalna bluzka :)

      Usuń
  5. świetny kolorek spodenek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, przyjemny zwyklak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pastele :) masz cudna ta bransoletkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor spodenek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. od dziś połączenie takiej brzoskwini z niebieskim jest moim ulubionym ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te okulary! <3 I spodenki <3

    Zapraszam na giveaway na blogu :) Do wygrania galaxy skirt i wiele innych :)
    i-am-sylawia.blogspot.com/giveaway

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde, ZABIORĘ CI TĄ TORBĘ ♥
    już pisałam o tym wcześniej, ale jest świetna. pilnuj jej dobrze ...


    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne kolorki, wygodnie... czegoż chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się podoba ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sweter <3 Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ;d super notka a sweterek rewelacyjny ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek spodenek <3

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne połączenie, nie mogę się nadziwić temu, jak tani był ten piękny swetr...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. boski sweterek i spodenki a całość jest naprawde bardzo gustowna i w moim stylu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny codzienny zestaw :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  21. LOVE! <3

    Świetna zdobycz z SH :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz, wspaniały sweter :)
    zapraszam na mojego bloga http://nattsinshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny zestaw :) sweterek jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  24. sweterek masz piękny :) a kolor ma cudowny :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodenki mają świetny kolor! Uwielbiam pastele :) Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://magmons.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się :) Dobra kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń