środa, 16 maja 2012

MESSAGE IN A BOTTLE



Bluzka & spódnica - ELISABEST


Bluzka, marynarka, szorty - SECOND HAND :)



Dolne - HIPPIESTYLE
Środkowe i górne - 80spurple


Powyżej widzicie moje nowości, chabrowa bluzka z kołnierzykiem jest genialna! Czerwona rozkloszowana spódnica od dawna mi się marzyła. A łupy z sh? Czysty przypadek, wstąpiłam do sh, do kótórego rzadko kiedy chodzę a tam takie cudeńka! Za te 3 rzeczy zapłaciłam 9 zł. :)) LIKE IT! Co do okularów.. mam dar do łamania okularów, także ostatnio 2 pary w taki oto sposób rozwaliłam. Na szczęście przyszło nowe zaopatrzenie. Teraz mam zamiar o nie dbać - zdecydowanie! :)



K O N K U R S !

31 komentarzy:

  1. Bluzeczka chabrowa z kołnierzykiem jest prześliczna :)
    Zapraszam do siebie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. chabrowa bluzka jest cudna! narzutka też :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluzeczka jest śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne ciuszki! zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj bluzeczka i spódniczka są boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podobają mi się okulary z tęczą <3

    OdpowiedzUsuń
  7. szorty są świetne, no jakie to cudeńka można znaleźć przez przypadek w sh :) sama się muszę wybrać, ale czekam na lepszą pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszytko jest piękne:)
    Mam taką samą bluzeczkę jak na 1 zdj. tylko różową ;p

    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki lata;* Cudne spodenki i spódniczka;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki w sam raz na lato;)
    Super zakupy tym bardziej,że w takich cenach;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie ładne rzeczy, świetne żywe kolory. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. SH to moja kraina wiecznych łowów :)
    a Twoje okazy - wow, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta niebieska bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zakupy:)
    Same hity modowe:)

    Zapraszam na moje pierwsze rozdanie:
    http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś z bydgoszczy, ja też, mogłabyś napisać więc jakie i gdzie są te sh?
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja mieszkam w Fordonie więc najczęściej tam chodzę. Szczególnie do Werony i na ul. Rzeźniackiego jest dużo fajnych lumpków :)

      Usuń
  17. great stuff that you got :)
    love the tops the most ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza bluzeczka ;) wspaniała ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  19. w 1 bluzeczce jestem zakochana! ;)

    OdpowiedzUsuń