poniedziałek, 28 maja 2012

IT'S A MANIA


Okulary - HIPPIESTYLE    Sweterek - NO NAME      Bluzka, Spodnie - C&A      Torba - OASAP      Trampki - DOBRETRAMPKI

Outfit dość na luzie. Top oraz spodnie to moja ostatnia zdobycz z C&A podczas wypadu do Torunia. Mam manię na kolor pomarańczowy/brzoskwiniowy. Torbę z oasap już znacie, jestem z nią nierozłączna♥ Trampki z napisem THIS IS NOT A SHOE, IT'S A MANIA idealnie odzwierciedla moją miłość do butów! :) Te trampki odrazu wpadły mi w oko i musiały być moje. I wy możecie je nabyć TUTAJ. Miłego dnia! :-*

54 komentarze:

  1. wyglądasz super :) trampki extra!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super koszulka i trampy! ;]

    ______________
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki! :)
    świetne spodnie, podoba mi się złączenie ich z koszulką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie :D
    Trampki świetne :)

    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te trampki są świetne ! ;D Super wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie spodnie<3 Ogólnie też bardzo falnie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny oufit ! podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne spodnie i trampy : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy secik, ładne buty i spodnie ;)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie spodnie, a trampki jeszcze lepsze, i nie wiem czy wiesz, ze super komponują się one z Twą bluzka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny sweterek :) lubie takie spodnie :)
    całość bardo fajna :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne trampki :) Często je oglądałam na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. te trampki są genialne! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit :)
    Zajrzyj do mnie czasem :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci służą takie kolory ! Spodnie są genialne. Sweterek także przypadł mi do gustu ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne spodnie i bluzka, wygladasz super :) Fajny blog, dodałam Cię właśnie do obserwowanych:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. sweitne trampki:)
    aleksandrra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. haha, widzę, że outfit z dystansem do mody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I really like your blog dear!
    Keep posting, you do it very well :)

    XO

    OdpowiedzUsuń
  20. zauroczył mnie sweterek i torba! są śliczne <3
    zazdroszczę Ci włosów !

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie trampy, też takie chce xD !
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Inrtrygujące trampki :D Zapraszam do siebie na recenzję filmu "Nietykalni" :D

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna torba, kurcze nigdy nie zaglądałam na dział toreb na oasap :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo trafny napis;) A kolor spodni fajnie współgra z napisami na bluzce, więc stylizacja jest dla mnie zdecydowanie na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładny zestaw . piękny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super trampki! W sumie to cały zestaw mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw!:) Bardzo Ci jest ładnie w tych okularach:) I śliczny masz sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz :)
    zapraszam http://nattsinshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna stylizacja, i to polaczenie kolorow :3

    ja zapraszam do wziecia udzilu w konkurse ;>
    ps, jutro sie konczy ;d
    http://hahoda.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw! Śliczny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam taką samą torbę ;))

    +świetne trampki :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. you chose absolutely the right blog name! perfectly-like you are :)
    great blog, kee posting!

    xoxo your P.P.


    http://www.rebelission.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz, świetnie dobrane kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń