poniedziałek, 14 maja 2012

FLOWERS

Koszula - SHEINSIDE     Kolczyki - TOOWEE      Pierścionki - E-RIBBON    Zegarek - ALLEGRO      Spodnie - TOPSHOP/SH      Torba - OASAP     Pasek - SH     Balerinki - NO NAME

Motyw kwiatowy w tym sezonie jest bardzo modny. Skusiłam się i ja i wybrałam kwiecistą koszulę z sheinside. Powiem szczerze, był to strzał w 10! Uwielbiam ją, jest lekko asymetryczna, tył jest dłuższy. Do całości założyłam pasek, myślę, że ciekawie to wygląda. Oczywiście moja torba z oasap bez której już nie potrafię się obyć. Balerinki pod kolor bluzki. Są one bardzo ładne i do wszystkiego pasują. Kilka dodatków, kolczyki w serduszka z którymi jestem nie rozłączna pochodzą z toowee i pierścionki z e-ribbon :) W szkole trwają matury, więc póki co jeszcze mam luuzik, a po za tym niedługo koniec iii? WAKACJE♥

47 komentarzy:

  1. Koszula mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna *.* i boska torebka !

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna jest ta koszula♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna koszula :D
    a niebieski na paznokciach świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko! fantastycznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się napatrzeć, wyglądasz rewelacyjnie !

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja :)
    I tak fajnie kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna koszula i torebka <3

    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę koszuli ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, strasznie mi się podoba. Kwiaty i przeróżne wzorki to zdecydowanie mój styl. Trochę mnie niepokoi, że jest teraz modny bo pewnie wszyscy będa się tak ubierać. Ale wyglądasz bardzo ładnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! A dodatki to mistrzostwo -kolczyki i klasyczna torba <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiatowy akcent świetnie współgra tutaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna koszula, zakochałam się z miejsca <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz :) bardzo ładny kolor paznokci :]

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie! ale w torbie to się zakochałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. co za fajna, energetyczna bluzka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod urokiem tej koszuli ... i wspaniała torebka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. koszula prześliczna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze zrobiłaś decydując się na tą spódnicę :) Wyglądasz ślicznie, bardzo podobają mi się takie szczegóły jak pasek, czy paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz :) bluzeczka jest super

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się połączenie koszuli i butów! ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny zestaw :>
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. aaach koszula!! przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna koszula i buty. A kolczyki serduszka są po prostu urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. koszula , pierścionek , paznokcie <3

    zapraszam : http://styleetvie.blogspot.com/ + obserwuje i jak moge prosić to zrób to samo . :*

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna bluzka. Wgl śliczny outfit.

    http://extranjera-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mnóstwo kolorów! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jesteś ^^
    I boskie kolczyki ! <3
    Mam manie na kolczyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna bluzka!
    U mnie pierwszy post, miło by było, gdybyś wyraziła swoje zdanie, bo widać, że znasz się na rzeczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna koszula :)
    w ogóle jak Wy wszystkie znajdujecie takie fajne ciuchy w SH? ja mam zawsze pecha i rzadko kiedy coś fajnego znajdę...
    a no i pierścionek świetny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zestawienie, koszula i balerinki moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  33. koszula niesamowita :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna bluzka.
    Ps.Mieszkasz w bydgoszczy ? Baaardzo lubię to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mieszkam. Dlaczego bardzo lubisz? :)

      Usuń