czwartek, 17 maja 2012

CHABROWO


Kurtka - GEORGE      Bluzka - ELISABEST      Bransoletka - E-RIBBON     Kopertówka - AVON     Legginsy - TBSPORT      Balerinki - AVARO


Dzisiejszy zestaw nieco inny niż wszystkie. Chabrowa koszula, którą mogliście obejrzeć już w poprzednim poście pasuje.. do wszystkiego :) Mam ją dopiero kilka dni a już jest moim numerem 1. Kurtka jeansowa to też nieodzowna część mojej garderoby. Ubierą ja zawsze kiedy tylko mogę! Balerinki od Avaro są mega wygodne i mają bardzo fajny kolorek! Co myślicie o zestawie? 

41 komentarzy:

  1. Świetne fotki ;D Nie słyszałam tej piosenki ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw ;)

    U mnie na blogu nowa notka ze stylizacją. Zapraszam moniaaa-blogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz genialnie a ta bransoleta z pereł - doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie jest wszystko połączone:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice look! ;)

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna koszula, piękny ma kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka i kopertówka świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. booooska jest ta bluzeczka!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarujące są te baleriny !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękną bluzeczkę kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz!

    Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie również bardzo przypadła do gustu bluzeczka,ogólnie całośc fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się :)
    ja obserwuje :) a ty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz bardzo bujne włosy :) bluzka świetna !! :D Zapraszam na roczek bloga i konkurs: http://nika--bloog.blogspot.com/2012/05/roczek-bloga-konkurs.html. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przeczytałaś wiadomość na poczcie? :)
    ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna bluzeczka i kolor balerin ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym nie ubrała jeansówki do takiej bluzki, ale własciwie nie wygląda to tak bardzo xle ^^ Kocham buty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w bluzeczce i butach, są rewelacyjne!
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest ta bluzka, ładnie ci w tym kolorze :) Zapraszam do siebie na wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bluzka i buty cudowne ! iii uwielbiam Johna Mayera :D

    OdpowiedzUsuń
  21. O, ale śliczna torebeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka jest wyjątkowo cudowna! :) jestem zachwycona rzeczami z sh z ostatniej notki, ile kosztowały?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie się zestaw bardzo podoba! Bluzka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki ma śliczny kołnierzyk, cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam bluzki z kołnierzykami ;) Twoja ma śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  26. love your blog <3

    following you , hope you can follow us back
    xx,
    www.stylsiren.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowną masz bluzeczkę:)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń