środa, 2 maja 2012

BLUEBLUE

Okulary - VINTAGESHOP    Koszulka - F&F     Spódnica - STRADIVARIUS    Biżuteria - E-RIBBON    Balerinki - AVARO

Zestaw wczorajszy, sprawdzający się w 200% w taką pogodę :) Koszulka z motywem amerykańskim jest na czasie. Do tego niebieska, neonowa spódnica i butki z AVARO. Mają one śliczny kolorek. Są zwykłe, ale takie najbardziej lubię, ponieważ pasują do wszystkiego. Dodatkiem jest biżuteria ze sklepu E-RIBBON. Śliczna bransoletka i pierścionek w gwiazdki na dwa palce. POLECAM :)

AVARO            E-RIBBON


85 komentarzy:

  1. bransoletka z kokardką świetna! i nadruk na koszulce! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spódniczka
    Całuje xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny strój na upalną majówkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny outfit, ale lepiej by wyglądało jakbyś włożyła bluzke do spódnicy.
    Śliczna spódniczka, btw.<3

    http://happysadrocker.blogspot.com Zapraszam? ;- ***

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą bokserkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozmiar twojej garderoby musi być spory. Masz ładne ubrania ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia w szybie zawsze spoko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tym zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowną masz tą bransoletkę z kokardką :o ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam bluzki z motywem amerykańskim <3
    świetnie pasuje do spódniczki :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna biżuteria ^^ no i ten motyw na koszulce <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny outfit i piękna spódnica <3
    Bardzo podoba Mi się Twoja bransoletka :)

    fountain-fashion.blogspot.com/

    zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula i balerinki <3333 Me Gusta:*

    OdpowiedzUsuń
  15. haha, dałam. daję za każdym razem. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, idealny na te upały :) I słodkie balerkinki! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapomniałam napisać. Obserwuję, bardzo podoba mi się Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznotka ♥

    Zapraszam na rozdanie
    http://illegal--dreams.blogspot.com/2012/04/rozdanie-giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :). Dziękuję za miłe słówko.

    obserwuję i liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznotka <3
    świetna stylizacja ;D
    Ten pierścionek z gwiazdkami bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna spódniczka, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Biżuteria świetna!:) Zazdroszczę tego pierścionka z gwiazdkami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudnie wyglądasz. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Zazdroszczę spódniczki, jest świetna i ma bardzo ładny kolor ; ) Do tego pierścionek z gwiazdkami też mi się bardzo podoba !

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie:) niezła z Ciebie laska, pewnie miałaś mnóstwo adoratorów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szczerze to nie znoszę bluzek z tym motywem, ale u Ciebie, w tym stroju, to wygląda super. :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się, fajnie połączyłaś ten motyw z chabrową spódnicą. Właśnie rozmyślam z czym by tu ją połączyć, bo chyba mam taką samą, z tym, że moja jest dłuższa. :-)
    Balerinki mają śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi sie spodniczka i bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się :)
    A niebieski kolor kocham;)
    pozdrawiam Majorka

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz wspaniale ... Bransoletka prześliczna ,,


    Pozdrowienia


    Zapraszam na konkurs na mojego bloga ... do wygrania wspaniała torebka : http://wiktoriasblog.blogspot.com.es/2012/05/majowkowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna bluzka
    zapraszam do mnie
    http://extranjera-corazon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dolaczylam do obserwujacych :)

    zapraszam do siebie na konkurs i nie tylko http://fancyicon.blogspot.com/2012/04/konkurs-z-pinspire-wygraj-bon-do-zary.html

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz świetnie!

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie się prezentujesz! Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa <3. Obserwuję bo naprawdę warto.

    Pozdrawiam!
    Baśka ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie śliczne balerinki! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam ten sam top :) ale baaaardzo dawno go nie nosiłam! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. widzę, tą spódniczkę bardzo lubisz :) masz świetne balerinki! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. proste stylizacje zawsze wygladaja najlepiej:)
    pozdrawiam:0



    dzis rozpoczął się mały giveaway u mnie na blogu, także zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. super blog, pozdrawiam i zapraszam na http://lorajna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny zestaw, balerinki mega <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna koszulka pierścionek i bransoloetka <3

    OdpowiedzUsuń
  41. podoba mi się kolor spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nice top! And it looks great with your skirt

    xoxo Sootjeelina <3

    OdpowiedzUsuń
  43. podoba mi się koszulka :>

    OdpowiedzUsuń
  44. zakochałam się w Twoim stroju ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna spódniczka i cudowne balerinki!

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny strój:)
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. prosto i bardzo dziewczęco :)
    wyglądasz prześlicznie:)
    Mogłabyś mi powiedzieć, jak wstawić hiperłącze do facebooka do notki? Widzę, że masz wstawione, a ja się męczę z tym od dawna;p

    OdpowiedzUsuń
  48. sliczny zestaw :) najlepsza jest bluzka. inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. how pretty <3

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Najbardziej mi się podobają te kolorowe bransoletki<3.

    Pozdrawiam :*


    A, i świetny blog :D
    ja-ja-i-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. sliczna spodniczka i branosoletka. ;)
    zapraszam do mnie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. Great look! love the accessories!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  53. urocza bransoletka i świetny kolor baletek:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ajaj świetne połączenie :) !

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne, klasyczne połączenie - w ostatnie upalne dni pewnie się sprawdziło :) Okulary the best!
    Ciekawy blog, będę wpadać częściej - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. fajny kolor spódniczki :D
    a co do spodenek :) są to specjalne mazaki do tkanin na spodenka bo wyschniętu wyglądaja jak nadruk:) na pewno za którymś praniem kolor zejdzie:D ale jeszcze nie wiem za którym :DD

    OdpowiedzUsuń
  57. fajna spódniczka :) świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  58. swietne dodatki! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczna ta bransoletka! cudnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  60. prosto, ale ładnie Ci w takiej stylizacji :)
    świetny top :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń