czwartek, 24 maja 2012

AZTEC SKIRT


Okulary - HIPPIESTYLE        Top - H&M     Spódnica - BERSHKA     Pierścionek - F&F     Torba, zegarek - ALLEGRO       Buty - OASAP

Wszyscy mają, mam i ja :) Tak chodzi o genialną spódnicę z bershki. Mimo, że widziałam ją już na wielu blogach zapragnęłam mieć swoją. Uwielbiam ją za wzór i kolory. Przywędrowały do mnie także kolejne buty do kolekcji. A mianowicie czerwone koturny z oasap♥ Są dość wysokie, ponieważ mają 10cm, przez co w nich mam ponad 180cm.. ale co tam! :) Są mega wygodne!
Kolejna rzecz, okulary z hippiestyle♥ Koniecznie zajrzyjcie do sklepu i zobaczcie jego asortyment. Buziaki :-*


52 komentarze:

  1. też jesteś taka wysoka, ale jak się gdzieś idzie bez faceta to można sobie pozwolić na wysokie szpilki :) spódniczka za każdym razem gdy ją widzę uwodzi mnie, ale u mnie w galeriach już ciężką ją dostać :/ buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj widzialam dziewczyne w takiej spodniczce i zastanawialam się czy to nie bloggerka jakaś bo wszystkie już taką mają ! haha ale strasznie mi się podoba i jak gdzies taka zdobede to na bank kupie!

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw :) zastanawiam się nad tą spódnicą :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie i jakie ładne buty ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny look :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą spódniczkę ;) przymierzałam ją ale nie wiem czemu jej nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał, prześliczna, razem z Twoją urodą i tymi butami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta spódnica, już ona sama tworzy stylizację, szkoda tylko, że już tak wiele osób ją ma :(

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie jest GENIALNA <3

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAAAAAAAAAA, cudowna! Buty zreszta też niesamowite! Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super to wszystko razem wygląda a spódnica - bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze to ja już nie mogę patrzeć na tą spódniczkę, ale fajnie ją zestawiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. juz widze ta spodniczke u drugiej osoby ladna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha :) pierwsze co rzuciło mi się w oczy to zegarek bo... mam identyczny! :)
    P.S. cuuuudowne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna spódnica;)

    co post to świetnie;) zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna spódniczka i ciekawe buty! :)

    Zapraszam do siebie, nowy adres bloga, zachęcam do obserwowania! :)
    http://diane-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. spódnica i buty mistrz ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. czadowa spodniczka! ;)

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. też chcę tą spódniczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają jej kolory :D Zapraszam do siebie na nową recenzję, tym razem znanego wszystkim filmu "Woda dla słoni" :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ta spodnica jest hitem! ale chyba bardziej podobaja mi sie Twoje piekne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku ale ładne zdjęcia ! Ale ty szczupła ;) Ładna spódniczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wygląda ta spódnica, mnie spodobała się jeszcze tak tylko, że w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam tą spodniczkę, bardzo ladny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam twoje stylizacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Milush genialne masz te buty,ej ja tez takie chce! ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. oo znajoma spódniczka;))
    Fajnie wyglądasz
    http://ownway-juliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. u wszystkich widzę tą spódniczkę, śliczna jest!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko ładnie ,tylko inny kolor bluzki i było by idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń