niedziela, 6 maja 2012

6.05.2012.

Okulary - VINTAGESHOP     Koszula - SH    Torba - ALLEGRO     Spodenki - RESERVED+DIY      Sandałki - NO NAME     Zegarek - ALLEGRO    Pierścionek - E-RIBBON

Zdjęcia są z czwartku, kiedy była jeszcze ładna pogoda :) Dziś za oknem mamy chmury i deszcze, niestety. Co do zestawu: tę koszulę kupiłam już dosyć dawno. Początkowo byłam nią zachwycona, jednak zupełnie jej nie nosiłam. W czwartek stanęłam przed szafą z pytaniem: co ubrać? No i padło na koszulę. Do tego szorty oraz kilka dodatków i myślę, że wyszło całkiem ciekawie? :)
Kochani podejrzewam, że do czwartku/piątku będzie tutaj mały zastój, ponieważ wybywam do Poznania na kilka dni i nie będę miała dostępu do internetu.


86 komentarzy:

  1. ŚLICZNOTKA ♥
    koszula boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. sandały masz piękne :) uwielbiam takie z motywami kwiatowymi ;d
    widzę że zdążyłam skorzystać z pogody i zrobić troche zdjęć :D ja się niestety za późno obudziłam :<
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wczoraj na FB zobaczyłam o czym będzie dzisiejszy post to od razu szorty zwróciły moja uwagę :) Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te szorty! koszula też jest cudna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. super spodenki z koronką. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodenki. Całość świetnie się prezentuje :)

    Obserwuję Twojego bloga i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam mnóstwo rzeczy w szafie, które po jakimś czasie się "przypominają". :) genialne szorty!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna koszula <3
    bardzo ciekawy blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne spodenki!
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz! masz piękne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, świetne spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna koronka na szortach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te spodenki są dla mnie niesamowite : ) super obszycia!

    OdpowiedzUsuń
  14. super, taki prosty zestaw, bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. musisz być taka ładna.?! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko!!!! Wyglądasz bosko!!!:*:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  18. Planuję w Warszawie. Zobaczymy czy się dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie zestawy :) świetnie w tym wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz mega nogi ;)
      Lubię takie stylizacje .
      Pozdrawiam ';D

      Usuń
  20. świetna bluzka, szorty, zegarek i ta torebka*.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz ;) Fajny zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne spodenki, jakie chudziutkie nóżki ;dd
    też takie chce ;)
    Pozdrawiam ;p


    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale jestes sliczna! swietny outfit, wszystko mi się bardzo podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. masz piękną koszulę :) i idealnie pasuje do tej torebki <3

    OdpowiedzUsuń
  26. szorty i sandałki śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne spodenki :) Jesteś bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  28. no szorty idealne, po prostu doszyłaś koronkę, tak?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie zrobione spodenki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładna ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyszły Ci te spodenki :) Torba również bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam Twoje włosy i bluzkę <3

    OdpowiedzUsuń
  33. WOA torba jest świetna moja droga!! Chociaż ten pierścionek na Twoim palcu jest taki słodki, ze nie wiem co lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodenki i pierścionek cudowne!!! Baaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz + jesteś prześliczna + zakochałam się w Tqoich spodenkach <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne szorty! Bluzka z żabotem, nice ;)
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  37. zakochałam się w pierścionku ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne szorty! świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękne spodenki:) ta koronka dodaje im uroku.

    OdpowiedzUsuń
  40. Uroczo wygląda koronka przy spodenkach:) całość na plus!

    OdpowiedzUsuń
  41. podoba mi się ta koronka na spodenkach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. te spodenki są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczna bluzeczka :) sesja w lesie super wyszła :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Prześliczny pierścionek :))

    OdpowiedzUsuń
  45. przepiekne sa te szorty !!!!!1 :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejku, jakaś Ty piękna. :-) Spodenki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  47. sliczne spodenki :))
    no ta pogoda niestety taka nie pewna :( raz ciepła a raz pochmurnie :(

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne zdjęcia ;D
    zapraszam do mnie nowa notka : http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialna przeróbka spodenek, jestem pod wrażeniem, niby proste, a jednak ;)
    Ale w większym szoku jestem gdyż poznałam Bydgoszcz po... drzewach. Nie mam pojęcia jakim cudem.

    OdpowiedzUsuń
  50. prześlicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny plener i przeróbka spodenek. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny letni zestaw :) Jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny zestaw. ;) mi najbardziej się twój zegarek podoba. i bardzo ładna jesteś.

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Spodenki wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  55. fajna torba ;)
    zapraszam http://nattsinshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne szorty i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  57. super te koronkowe wykończenia az jestem pod wrazaeniem!

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne spodenki i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  59. przepiękne masz te szorciki! w ogóle cała styliozacja na luzie, idealna na koncert lub letni festiwal :D

    Pozdrawiam cieplutko, Lona
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. super szorty! zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Mega szortyy . I cóż za uroda..

    OdpowiedzUsuń
  62. Normalnie nie mogę się napatrzeć jaka jesteś śliczna!!!! Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń