sobota, 19 maja 2012

19.05.2012.



Okulary - 80spurple     Marynarka - SH      Top - PEPCO      Spodnie - BERSHKA      Buty - OASAP   Torba - ALLEGRO


Zestaw wczorajszy, szkolny. Zwykły, na luzie. Marynarka, którą ostatnio 'upolowałam' w SH za 3zł ma obłędny kolor - chabrowy. Coś mnie ciągnie do niego, to już druga rzecz w ostatnim czasie w tym kolorze! Zwyczajny top, jeansy. Torbę już nie raz widzieliście w moich zestawach. Butki z oasap, też się już pojawiły. Lubię je za kolorek :) No iii.... tęczowe okulary! Są mega i mają ciekawy kształt! :D  Dzisiaj byłam na zakupach, wczoraj znowu w lumpku, ciekawi co zakupiłam?



KONKURS DO JUTRA!


33 komentarze:

  1. widać że uwielbiasz niebieski!
    zapraszam http://idealnepolaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą marynarkę♥

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie kobaltu z cyjanem to jest to!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz cudowne włosy! śliczna marynarka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ci ładnie w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie mi się nie podobają, ale rezzta boska :* naprawdę ślicznie wyglądasz. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne buty i okulary ;)

    pozdrawiam, Aieaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne butki :)
    Zapraszam do mnie :D
    Za obserwację każdemu będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczne buty i okulary
    Lubię ten outfit ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie Ci w niebieskim!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw, i ciekawe dodatki, zwłaszcza okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne balerinki :)Zapraszam do mnie: alicja-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham kolory na Twoich okularach + buty + torbę ♥♥♥
    torba to już w ogóle wymiotła system ...

    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mm super marynarka!:) i całość jak zwykle lux;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna marynarka, sama zastanawiałam się właśnie żeby sobie sprawić w takim kolorku. Waham się jeszcze pomiędzy koralową :)
    Tymczasem zapraszam Cię na konkurs u mnie - do wygrania galaxy skirt, collar blouse i wiele innych :)
    i-am-sylawia.blogspot.com/giveaway

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się twoje spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor butów :D Zapraszam do mnie na recenzję polskiego filmu nominowanego do Oscara - "W ciemności" :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Marynarka za jedynie 3zł ! ;o BOMBA! :D i jeszcze ten kolor♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz ! Piękny blazer i buty <3
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Te niebieski buty, wow! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetną masz marynarkę :) ma piękny kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń