czwartek, 26 kwietnia 2012

TURKUSOWO


Okulary - VINTAGESHOP    Bluzka - AVARO     Legginsy - SH     Butki - OASAP



Dzisiaj postawiłam na kolor: turkusowy! Myślę, że bardzo ożywił on całą stylizację. Bluzeczka od avaro z pagonami jest świetna. Z racji, że bardzo lubię paski :) Butki od oasap wykonane z gumy, mają szpiczasty czubek. Co w obecnym sezonie jest bardzo modne. Całość zdecydowanie na luzie - idealny zestaw do szkoły. Co myślicie? :)

1) Proszę o klikanie w link OASAP 
2) Przypomniam o konkursie KLIK



54 komentarze:

  1. Świetny outfit :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka jest śliczna, bardzo fajnie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne butki <3
    Zresztą całość b.fajna : )

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia i super butki;))

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna bluzeczka :)
    tez uwielbiam paski :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty mega ;D
    a ja zapraszam na małe rozdanie ;D\
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. turkusik - jak dla mnie zawsze piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja, uwielbiam ten kolor <3
    masz śliczne włosy;)

    +obserwuje, liczę na to samo^^
    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie :) kocham ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wyglądasz świetnie. Genialna bluzka! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. buty mają świetny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚLICZNOTKA :*
    boskie butki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka śliczna bluzka! super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wygladasz - Kochana przejrzalam Twojego bloga i mam propozycje - obserwujemy? - bedzie mi bardzo milo - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się buciki, a zwłaszcza ich kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję kochana:*
    piękne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna bluzka, troche w marynarskim stylu:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. butki fantastyczne. Bardzo dobre zdjęcia zamieszczasz na blogu. Ja niestety musze jeszcze nad tym popracować...

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne butki i ta bluzeczka :)
    Dziękuje za komentarz u mnie :3
    Obserwuję i liczę na to samo z twojej strony C:
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio pokochałam kolor turkusowy :)
    Chudzinka! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog kochana ;) rewelacyjny styl i outfity!!! ;* dodaje do obserwowanych:D

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki, ale nie uważam żebym była chuda ;)

    a buty masz piękne ! aaaa, oddawaj ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. jeden z moich ulubionych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. przesadzasz kochana :*
    Piękna jesteS :) <3

    OdpowiedzUsuń
  25. połączenie kolorów mega, jak i koszulka nie dość,że turkusowa to idealny letni motyw - marynarski!

    OdpowiedzUsuń
  26. no mam nadzieję ;3
    pasują ci te okulary ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne balerinki :)

    -Olga

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne okularki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. powtorze sie , ale co tam: masz cudowne wlosy, nie mozna oderwac wzroku ;)

    OdpowiedzUsuń