poniedziałek, 30 kwietnia 2012

TERMOOCHRONA


Mleczko chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury:

Mleczko stworzone specjalnie do ochrony włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki. Unikalna formuła zawiera kopolimery, które pozostawiają na włosach specjalny film zabezpieczający włosy przed wysuszeniem, dzięki czemu stają się one mocniejsze i łatwiej się rozczesują.

~ nadaje włosom zdrowy wygląd i jedwabisty połysk
~ zapobiega puszeniu i elektryzowaniu się włosów
~ włosy są miękkie i bardziej elastyczne
(opis producenta)


Od zawsze mam problem z włosami. A to są rozdwojone, suche albo się puszą i elektryzują. Powyższy kosmetyk po pierwsze ślicznie pachnie! Po drugie po zastosowaniu, moje włosy zrobiły się gładkie i rzeczywiście łatwiej się roczesują. No i przede wszystkim się nie elektryzują♥! Tubka zawiera 150ml mleczka, więc starcza na dość długo. Firma Marion, to profesjonalna firma kosmetyczna. Często możemy spotkać ich kosmetyki w salonach fryzjerskich. POLECAM W 100% :)
Kosmetyk znajdziecie TU. Oraz w miejskich drogeriach. Ceny niestety nie podano.

Kosmetyk otrzymałam do testów dzięki portalowi URODAIZDROWIE.
To, że dostałam go za darmo nie wpływa na moją opinię.

55 komentarzy:

  1. z tego co napisałaś wydaje się być całkiem fajny :-)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie kosmetyki tej firmy, choć przyznam, że jakoś szczególnie mi nie jest potrzebny. Włosy suszę bardzo rzadko, kiedy nie mam czasu, a prostownicy używam tylko kilka razy w roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje pięknie :)
    ciekawa recenczja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja ciekawa, sama musze kupić podobny produkt i możliwe że ten .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna recenzja. Ja mam bardzo zniszczone włosy i właśnie szukałam produktu , który może temu zaradzić. Dzięki! Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli masz zniszczone włosy, to chyba czas na odstawienie prostownicy, suszarki i skupienie się na pielęgnacji :) Jedno mleczko włosów nie uratuje, by poprawić ich stan będziesz prawdopodobnie musiała znaleźć delikatny szampon, odżywkę do użycia po każdym myciu i zgłębić temat olejowania. Z własnego doświadczenia mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musialabym zainswestowac w takie mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja staram się ograniczac do minimum używanie suszarki, prostownicy itp więc nie musze kupowac takich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to w takim razie będę musiała wypróbować ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie cena produktu .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie się zastawiałam nad kupnem mleczka. Bo wcześniej używałam spray'u z Joanny:) Zapowiada się ciekawie:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. to coś dla mnie, muszę sobie taki sprawić :d zawsze mam problem z włosami, więc mi się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo coś dla mnie, jak wykończę moje z kallosa chętnie sięgnę po marion :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się chyba wyposażyć w to mleczko :)
    Dziękuj za recenzję !

    OdpowiedzUsuń
  16. co prawda włosy prostuję bardzo rzadko, ale używam suszarkę więc chyba będę musiała się w to wyposażyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy się z czyms takim nie spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się musze w to wyposażyć:) , bo moje włosy bez prostownicy to ... ;) tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo, nie miałam pojęcia że taki kosmetyk istnieje :)!
    Ale dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne :D ja tylko grzywkę prostuję na szczęście ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ukrywam, że przydałoby mi się takie mleczko, muszę się poważnie zastanowić nad zakupem, bo moje włosy są strasznie zniszczone :)

    Zapraszam Cię na giveaway u mnie - do wygrania mnóstwo par okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zawsze zapominam o tym kosmetyku zawsze, gdy już zaczynam prostować zaświeca mi się lampka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. E tam, glupoty gadasz!!:)
    Przydałoby mi sie takie mleczko:d

    OdpowiedzUsuń
  24. To mleczko to mega dobry pomysł. Miałam ochronną odżywkę z Syossa, ale się nie sprawdziła. Wypróbuję w przyszłości Twój wybór;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej,przydałoby mi się takie mleczko. Moje włosy to istna katorga,są rozdwojone i suche. Skorzystam z Twojego wyboru. Zapraszam Cię do obserwowania. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam problem z włosami te rozdwojone końcówki i wgl.
    napewno zakupie ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę się zaopatrzyć w takie mleczko :D
    __________
    Obserwuję . !
    Moge prosić o
    kliknięcie w link
    Oasap w moim nowym
    poście? :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  28. oh, szkoda, że od dośc dawna nie używam ani prostownicy, ani lokówki, a nawet suszarki :) no, może nie taka znowu szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Żebyś wiedziała jakie pycha, polecam spróbować ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawa notka :3
    zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Przydałoby mi się coś takiego :>

    OdpowiedzUsuń
  32. niestety też mam takie problemy z włosami

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę się w coś takiego zaopatrzyć jak wyjadę za granicę. : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę coś takiego kupić.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. dokładnie czegos takiego potrzebuje :) super że napisałaś o tym!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny jest ten produkt ;)
    Ogólnie, rzeczy z firmy Marion są wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zacheca :) tylko wlasnie tej ceny jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety nie mój :< Ale mam bardzo podobny, tylko czarny ;>

    OdpowiedzUsuń
  39. wydaje się bardzo ciekawy ^^
    dzięki w jego imieniu c:

    OdpowiedzUsuń
  40. by odpowiedziec dziewczynom powyzej - cena jest nziutka, ok 6, 7 zl!!!

    bardzo lubie kosmetyki z Marion, moi faworycie to migielka termoochronna (z tej wlasnie linii, ktora pokazalas) oraz nablyszczacz, sa naprawde skuteczne, koncowki sie tak nie niszcza by zabiegach 'na goraca' i sa wydajne! polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Również używam tego typu specyfiki przed prostowaniem czy też suszeniem włosów, najczęściej sięgam po krem artego.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi, every time i used to check website posts here early in the break
    of day, as i enjoy to learn more and more.
    Here is my web page : Watch Last Call at the Oasis

    OdpowiedzUsuń