piątek, 27 kwietnia 2012

PALETKI SLEEK


Dziś, tak jak już wspominałam recenzja paletek Sleek Makeup.

Na pierwszy ogień idzie paletka: MONACO


Jest to paletka o nowej gamie kolorystycznej. Kolory są zniewalające! Idealnie wpisują się w obecne tredny, czyli: mocny, kolorowy makijaż. W końcu mamy wiosnę :) Paleta zawiera 12 intensywnych zarówno matowych jak i perłowych odcieni. Kolorki: niebieskie, beżowe, zielone.. Na zdjęciach również widzimy lusterko i dwustronny pędzelek. To cały zestaw paletki :) Cienie utrzymują się na powiece cały dzień, nie bledąc!
Cena: 27,50 zł.
Do nabycia tu: KLIK


Druga paleta: STORM




12 mocno napigmentowanych odcieni. Tym razem jasne i ciemne. Harmonijnie dobrane kolory pozwolą, bez trudu, stworzyć pełen makijaż powiek. Długo utrzymują się na powiece. W skład zestawu oczywiście także wchodzi duże lusterko oraz obustronny pędzelek. Zróżnicowany wybór cieni pozwala na zrobienie przeróżnych makijaży codziennych jak i wieczornych. 
Cena: 26,50 zł
Do nabycia tu: KLIK

Paletki otrzymałam do testowania dzięki portalowi URODOMANIA
To, że otrzymałam je do testów nie wpływa na moją opinię ;-).

Za jakiś czas pokaże wam przykładowe makijaże, z użyciem powyższych cieni. Ciekawi? :)

28 komentarzy:

  1. Wyglądają ciekawie. No i świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolory! cudowne palety! musze coś takiego zakupic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te paletki;) Bardziej przypadła mi do gustu MONACO, do tego kojarzy mnie się z pięknym i słonecznym księstwem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. STORM
    STORM
    STORM


    REWELACJA, moje kolory <3

    ZAPRASZAM DO MNIE :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. STORM
    STORM
    STORM

    MOJE KOLORY <3333
    ZAPRASZAM DO MNIE :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś napisać które kolory w paletce MONACO są matowe? Aaa i czy nie drażnią oczu?:) Z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odpowiedź, odcienie na których mi zależało są matowe- super ;)
      Czas zamówić :D

      Usuń
  7. Fajnie to wygląda, ale bałabym, że wiele kolorów by się zmarnował,o dlatego preferuje pojedyńcze cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się palety Sleek'a i słyszałam o nich mnóstwo pozytywnych opinii - chyba najwyższa pora jakąś kupić. z tych, które przedstawiłaś, druga podoba mi się bardziej :) sama pewnie zaopatrzę się w jakieś brązo-beże.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory;)
    zapraszam do mnie: http://mylovelybeautifulworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolorki ! :)

    -Olga

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się odcienie z drugiej paletki ;) jakoś bardziej do mnie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no , teraz musze sobie taką kupić :) Przez ciebie !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow jakie ładne kolory :D Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Zupełnie inny weekend" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. zamnierzam zamówić jedną dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham paletki sleeka :))
    Bardzo fajny blog, będę zaglądać częściej. Będzie mi bardzo miło jak wpadniesz do mnie i też zaobserwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń