poniedziałek, 23 kwietnia 2012

NEONY

Okulary - VINTAGESHOP     Kurtka - GEORGE      Bluzka - F&F    Naszyjnik - ZIELONYKOT    Spódnica - STRADIVARIUS    Torebka - F&F     Balerinki - NO NAME

W tym secie nie pastele, a wybrałam neony. Dlaczego nie? Czy każdy musi w 100% podążać za modą? W czasie robienia zdjęć wiatr był nieznośnyyy! Nie mogłam sobie z nim poradzić. Do stroju dobrałam kurteczkę jeansową bardzo modną w tym sezonie :) Podoba się? :-) W następnym poście spodziewajcie się recenzji paletek Sleek.


43 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się zestaw (zwłaszcza spódniczka!), chociaż rajstopy wydają się nieco zbyt ciemne - w sumie może to być wina mojego monitora xD
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Spódnica genialna ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaa! genialnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie : )
    Często się słyszy aby nie podążać ślepo za modą ! I to jest właśnie to <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty i spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam uwielbiam neony, chyba nawet bardziej od pasteli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka cudnie pasuje do spódnicy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w baletkach;*

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham takie kolory :)
    masz świetnego bloga.
    bardzo dziękuję za Twój komentarz.

    obserwuję ^^

    pzdr.
    BIBI

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też przez jakiś czas miałam protest jeśli chodzi o pastelowe kolory ;D jednak ostatnio się do nich nawet przekonałam ...

    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka świetnie wygląda z torbą ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do swojego bloga, w którym jest post o sprzedaży soczewek kontaktowych:D

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz! śliczna spódnica <3
    buziol

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka! jestem ostatnio w takich zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna katanka i te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  16. cuuudownie się komponuje kolor tej spódnicy z torebką :) bardzo mi się podoba :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie wyglądasz nie mogę wzroku oderwać to jest bardzo hipnotajzing :)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna kurtka i buty<3333333

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tą torebkę!:) Idealna na plażę ale jak widzę świetnie komponuje się też w zestawach na co dzień:)

    Chciałabym Cię zaprosić na konkurs, który organizuję na moim blogu (dzastalandia.blogspot.com). Trzeba dodać stylizację z wykorzystaniem czegoś w kolorze pastelowym:) Można wygrać piękny duży wisior i kolczyki!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna spódniczka i baleriny!<3

    OdpowiedzUsuń