sobota, 28 kwietnia 2012

ICE CREAM


Sukienka, legginsy - SH       Torba, buty - NO NAME      Okulary - VINTAGESHOP       Bransoletka - LIBELLULE

Wczoraj pod wieczór wybrałam się z moim fotografem na spacer. Wzięłam ze sobą aparat to cyknęliśmy kilka fotek. Byłoooo tak gorąco, więc trzeba było się ochłodzić. Dla umilenia sobie życia kupiłyśmy lody :) Wczoraj otrzymałam także cudowną bransoletkę od LIBELLULE i odrazu założyłam ją na swoją dłoń i 'porwałam' na zdjęcia. Jak widać ma ona kolce, ale nie nie można tym zabić ludzi. :D Miłego, słonecznnego weekendu. Korzystajcie :-*



46 komentarzy:

  1. ładnie ładnie :-)
    śliczna bransoletka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, czuć lato !:))) A bransoletka jest rewelacyjna! :) Zapraszam, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądałaś
    strasznie podoba mi się bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! bransoletka jest odlotowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy po podobne bransoletki do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne okularki i buciki :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice pictures :)
    i love the bracelet, very original!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyglądasz :)
    zapraszamy do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zazdroszczę Ci tej bransoletki ;oo
    cudowna tunika ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ! Masz świetną figurę ;p Fajny zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :) smacznego ;) sliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta bransoletka :))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjecia ;)
    super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. b. ładnie wyglądasz ;)
    + świeeetne baleriny :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesłodka ta bransoletka. :D

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka ma cuuuudowne połączenie kolorów:)) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba:) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw! :)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo tak, pogoda ostatnio dopisuje :) Super kiecka, na początku myślałam, że to bluzka i spódnica, ale jak widać się myliłam. Fajny zestawik.
    Zapraszam do siebie:
    http://life-by-mia.blogspot.com/
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz super;)

    Zapraszam do siebie na nowy wystrój bloga !

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zestaw nie dla mnie, ale bransoletka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna ta sukienka! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zawsze- CU-DO-WNIE! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za wizytę :) Twoja bransoleta jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bransoletka :D

    Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bransoletka piękna, cały outfit całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw! Bardzo podoba mi się połączenie pasków i kwiatków!

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny kolorowy zestaw:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń