piątek, 6 kwietnia 2012

6.04.2012


Bluzka, torebka - SH    Naszyjnik - ZIELONYKOT


Jak widzicie dzisiaj pobawiłam się trochę programem i mamy nieco inne zdjęcia. Nie zawsze musi być tak samo, trzeba urozmaicić nieco. Część z powyższego zestawu już widzieliście mianowicie kurtkę, spodnie i trampki. Reszta to tylko moja nowa bluzeczka w kwiatki z sh. Ma świetny krój, jest asymetryczna. Do tego stara jak świat torebka.

PRZYPOMINAM O KONKURSIE!
ZROBIENIE KOLAŻU NIE ZAJMUJE AŻ TAK DUŻO CZASU :)



57 komentarzy:

  1. o jakie świetne wyszły ♥!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny blog ! :)
    Zapraszam do mnie : http://inspirationfashionmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty piekna jestes ! :(
    Nic tylko pozazdroscic

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :D
    +zapraszam,

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing post!! lovable pics!
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny outfit. zazdroszczę figury;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, świetne trampki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw, świetna katana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz słodkie efekty na tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia :) Twoje włosy bardzo mi się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, a bluzeczka - cudowna !
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka i kurteczka <3
    zapraszam do mnie :)

    nowiusieńki blog, rozkręcam dopiero :)

    http://visnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa stylizacja ! :) Bardzo spodobała mi się jeansowa kurteczka oraz Twój uśmiech na zdjęciach ! Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę ! x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. dooobre zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    gooddamnmoment.blogspot.com

    http://www.facebook.com/pages/DAMELLIA-gooddamnmomentblogspotcom/362888000398118

    OdpowiedzUsuń
  16. Koczek świetny :D I bluzka, kwiatyy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne fotki. podobają mi się spodnie i buty - secik przyjemny, luzacki :)

    Dziękuję za odwiedziny - zapraszam ponownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. really really cool photos! good shots-good jobs! love
    xx the cookies
    share the feeling
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    visit <3

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny outfit . bardzo fajnie wyglądasz. Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  20. cudnie :) bluzka jest prześliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluzka :)
    Dzięki za odwiedzenie mojego bloga <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. masz cudowną kurtkę ;d
    a ja mam taką brązową bluzkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna fryzurka!!
    bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam ! dodaje do obserowanych ! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczna bluzeczka :) bardzo ładnie, promiennie wyglądasz kiedy się uśmiechasz! wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ladny outfit :) dodaje do obserwowanych,miło by było gdybyś również mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale jesteś ładna! i super wyglądasz.
    wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne zdjęcia ^.^
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz bardzo fajnie! wiosennie i lekko <3

    jeśli lubisz konkursy to zapraszam do mnie, można wygrać BON NA 100PLN DO H&M!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeans- wygląda na Tobie super;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz na luzie, wygodnie i miejsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. tutaj to ja dopiero widzę ślicznotę!

    OdpowiedzUsuń
  33. tutaj to ja dopiero widzę ślicznotę!

    OdpowiedzUsuń