niedziela, 29 kwietnia 2012

29.04.2012

Okulary - H&M     Bluzka - F&F     Spódnica - RIVERISLAND(SH)     Torba - OASAP    Trampki - ATMOSPHERE    Bransoletka - E-CLOVER

W taką pogodę należy wybierać przewiewny strój. Nie dusić się w bluzeczkach ze sztucznego materiału. Postawiłam na cienką koszulę w kolorze łososiowym. Do tego upolowana w SH bardzo dawno spódnica z RIVERISLAND :) Oczywiście za grosze. Do tego cudowna torba z OASAP, standard! Patrząc na ten zestaw, stwierdzam, że mogłam wybrać inne buty. Te trampki średnio pasują, no ale nic człowiek uczy się na błędach. Miłego odpoczynku! :-*



68 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, strasznie podoba mi się torba i kolor bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki:) bluzka i torba super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest boska!:)
    Co do trampek - owszem najlepiej by wyglądały obcasy ale jak wiadomo wszystkim kobietom, nie zawsze jest w nich najwygodniej :] Nie jest aż tak źle;) Tragedią by były białe kozaczki :P :))

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka to prawdziwy łup!! uwielbiam takie perełki zakupowe!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta torebka podoba mi się coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw :)
    Rewelacyjna spódniczka :)
    Bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba klasa, a trampki wcale nie wyglądają źle;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetną spódnicę wyłowiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przewiewny.. i elegancki ;) podoba mi się. Szczególnie spódnica i okulary. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne wyglądasz, twoja spódniczka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokochałam tą spódniczkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tej spódnicy :) szkoda że z sh

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, masz śliczne włosy! A poza tym urzekła mnie ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  14. a bo bym sobie taką samą fundnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie wszystko na tak, zaczynając od włosów kończąc na butach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko jak najbardziej mi się podoba,a te buty to malutki wyjątek :) może lepsze jednak byłyby inne ale nie narzekajmy :) masz rację,jest coraz cieplej,więc trzeba postawić na przewiewne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna bluzka. ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuje za odwiedziny i zapraszm częściej.

    jeśli chcesz się więcej dowiedzieć o biotechnologii to zapraszam na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ulala, fajne oksidła ♥ a buty wg mnie jak najbardziej pasują ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna torebka :) lubię tu do Ciebie zaglądać, podoba mi się to jak się ubierasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. aaa, uwielbiam spódnice <3
    ps. zapraszam do siebie na konkurs! do wygrania bon do h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz, bardzo ładna spódniczka :) torebka jest rewelacyjna - sama mam taka i jestem zadowolona :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie
    obserwuje & zapraszam do mnie
    http://extranjera-corazon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. spódnica i torebka są piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ladny kolor koszuli :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka bardzo ciekawa ;)
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  27. Zamiast trampek ubrałabym platformy, albo chociażby balerinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zamiast trampek ubrałabym do tego platformy, albo przynajmniej balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. spódniczka w kropki - ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne połączenie słodko-ostre ;) piękna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  31. Miło mi, iż Ci się podobają ;)
    poza tym świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie!
    Pięknie ci w takim zestawie!
    Kolor koszuli jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor koszuli jest super, ALE spódniczka jest genialna, kobieca, z pazurem... Mmmm:)

    http://mystylemyworldandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódniczkę masz genialną <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo interesująca spódnica - super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. swietne polaczenie, piekna spodnica!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajna spódnica :)

    Dzięki za odwiedziny u mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. You look great!

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna spódnica . a w okularach się zakochałam ! kiedy je kupiłaś ? bo jak byłam z tydzień temu w H&M to ich nie widziałam ;c. i za ile ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Już pewnie na jakimś blogu to pisałam, ale co tam powtórzę się. Uwielbiam wchodzić na blogspoty, bo każdego dnia przekonuje się do czegoś innego, dokładnie jak teraz. Masz piękną koszulę - przekonałaś mnie do łososiowego koloru:)
    PS. Pozdrawiam bydgoszczankę;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Znakomity kolor koszuli! Ponadto- jesteś piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz, piękna torba!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. dziekuję za odwiedziny :) śliczna stylizacja.

    Zachęcam do obserwacji :)

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajnie wyglądasz. :))
    Śliczna spódnica i świetna torba. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję za komentarz ;)
    Ty też świetnie kombinujesz!

    Może obserwujemy ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. spodnica jest swietna, jeszcze nie widzialam nigdzie takiej, chetnie bym podkradla :P

    masz cudowne wlosy, ah!

    Gosia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowna torebka i spódniczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń