poniedziałek, 2 kwietnia 2012

2.04.2012


Koszula - H&M     Sweter - ATMOSPHERE(sh)      Spodnie - BERSHKA(sh)     Torba - ALLEGRO   Buty - CAMAIEU

Mimo, że mam wolne od szkoły. Ten zestaw przywołuje mi na myśl właśnie szkołę. Koszula i na to sweterek, dość eleganckie połączenie. Do tego wygodne jeansy i listonoszka. W takim stroju śmiało można wybrać się na uczelnie, do pracy. U wielu osób widziałam to połączenie(koszula i sweterek) jednak nigdy go nie wypróbowałam. Przyszedł czas i na mnie! Jest to pierwszy taki secik, ale już wiem, że nie ostatni :)

W sklepie madlady przy wpisaniu kodu ''gladkund20'' otrzymacie 20% zniżkę.

Klikajcie: OASAP, AVARO, AVANTISKLEP.



60 komentarzy:

  1. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny zestaw i genialna fryzurka ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. i loooove your jeans!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, cały zestaw jak najbardziej na +! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, tak spacerowo, codziennie, a kok genialny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz ; * Poza tym - śliczne zdjęcia no i blog. Serdecznie zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny zestaw:) Lubię takie fryzurki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty tak slodko wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja! świetna fryzurka i cudowna torebka! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie i torebka.
    Do twarzy Ci w takiej fryzurce. ;)
    __________________________________________
    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :) bardzo fajna ta fryzurka :)
    ładnemu we wszystkim ładnie :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna jesteś, i fajny outfit :*
    zapraszam..

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, super kolorki ma ta koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale spodnie i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny set <3
    wręcz taki szkolny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. i absolutely LOVE your style. you're so beautiful! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zestawik, świetna torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację to mógłby być idealny zestaw do szkoły :D Zapraszam do mnie na recenzję kontrowersyjnego filmu "Wątpliwość" ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo no chyba pierwszy raz widzę stylizacje z jeansami! nareszcie! tu chyba wszystcy o nich zapomnieli :P
    sweterek mam koszule też - podpowiedzialaś mi look na dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ` koszula jest na prawdę śliczna. *;

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba! Elegancko ale wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja!
    Właśnie takie zwyklaki lubię najbardziej! :)
    Koszula jest świetna, podoba mi się! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz. Bardzo fajny zestaw. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie codzienne outfity - są one wygodne, a przy okazji wyglądają ponadprzeciętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz uroczą fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw!! Zapraszam do siebie! :) Będzie mi miło :))

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku, świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś ładna i bardzo fajnie wyglądasz : )

    OdpowiedzUsuń
  29. masz cudne zdjęcia :) świetne buty! :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. spodnie z dziurami.. to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, chyba poszukam czegoś w szafie i jutro się podobnie ubiorę :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuje za odwiedziny!:)
    świetny blog!:)
    będę zaglądać:D

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny zwyklaczek, spodnie mają oryginalne dziury :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. a dziękuję. :) fajny zestaw, taki na luzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw!
    Pozdrawiam Paulina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. genialny zestaw ! świetna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  37. ale Ty jesteś ładniutka! A zestaw bardzo przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi się ten outfit :*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz! Tak na co dzień, a efektownie!

    OdpowiedzUsuń