niedziela, 1 kwietnia 2012

1.04.2012


Kurtka - F&F    Komin - PAMAMI    Top - C&A    Spodnie - TOPSHOP     Buty - NAOMI    Torba - OASAP

Jak widać z moją kochaną torbą od OASAP się nie rozstaje! Jest najlepsza, pod każdym względem. Ale o tym już czytaliście. Zestaw typowo prosty. Ramoneska, jeansy, biały top.
Moje włosy zdecydowanie odmówiły mi dziś posłuszeństwa. Przede mną dwa tygodnie wolnego, więc spodziewajcie się częstszych wpisów :)

Tymczasem zapraszam was do sklepów: oasap, avaro, avantisklep.




37 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz, świetna torba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam już zapytać dawno ale zapomniałam ;d czy tylko moja torebka od oasap takbrzydko pachnie czy twoja też ? :<
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba taka sama torba właśnie do mnie idzie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz przecudowną urodę!
    KaaWee

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny shopper bag:) tez bym się nie rozstawała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam 2 tygodnie wolnego :D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na swojego nowego bloga w którym zmagam się z modowymi inspiracjami : http://strawberrytreat.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torba jest rewelacyjna. :)
    świetny zestaw!! prosty najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prosty zestaw=dobry zestaw :)
    super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz;)))))






    zapraszam do mnie:*
    może masz ochotę obserwować? ja to robię już od dawna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. You look great! I love that handbag! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie. Prosto, ale i elegancko xD Baska torebke : )
    Zapraszam do mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna kreacja.
    śliczna jesteś tak wg! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie Ci w takich wydaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dziwie się, że nie rozstajesz się z torbą. Jest cudna!



    Zostałaś oTAGowana! Jeśli masz ochotę odpowiedz na TAG. Zapraszam! :)
    http://anikowa101.blogspot.com/2012/04/tag-perfekcyjna-bloggerka.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey Honey, thats great. I love your Photos, im in love with your bag!!! ;O)))) I follow YOU, i hope you follow me back. Kisses from Germany ;****

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne Outfity:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń