sobota, 10 marca 2012

RAJSTOPKOWO


Płaszcz - ZARA   Bluzka - SH    Spódniczka - F&F   Bransoletka - E-CLOVER  Rajstopy - LEVANTE   Buty - NAOMI

Rajstopki wzorzyste na pewno przyciągają każdy wzrok!
Ubierajmy je wtedy, kiedy nasze nogi nie boją się takich spojrzeń :)
Prezentowane powyżej jak dla mnie są idealne. Mają ciekawy wzór i kolor.
Także nie bójmy się i śmiało zakładajmy rajstopy w przeróżne wzorki :-)

A ja zapraszam do przejrzenia oferty sklepowej - LEVANTE.

__________________________________________________________



45 komentarzy:

  1. ja zazwyczaj kupuję gładkie rajstopy, bo te z wzorkami trudno zestawić, ale Twoje mają bardzo fajny wzór i zestawienie też Ci wyszło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam rajstopy we wzory. Zwykłe są proste i czasem też przydatne, natomiast tak jak piszesz, wzór przyciąga wzrok! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wzorkowe rajstopki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rajstopy. Takich jeszcze nie widzialam!

    OdpowiedzUsuń
  5. masz zgrabne nogi - jak najbardziej fajnie wyglądaja te rajstopki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz, bardzo kobieco :) a bransoletki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajstopy mają ciekawy wzorek !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te Twoje rajstopki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie rajstopki to tylko jak się ma zgrabne nóżki! Ale fajne:) I mam chętkę na podobną bransoletkę do Twojej:D

    S.

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely bracelet!! ^^

    x0x0

    BarcelonaBrunettes
    www.barcelonabrunettes.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajstopki wygladaja naprawde ślicznie :) ale masz zgrabne nogi kochana! Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja i rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do siebie na bloga i KONKURS ;)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne nogi *.*
    sliczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze powiedziawsze, to rajstopy do mnie nie przemowiły, ale za to bransoletka w 100% !! :))
    Ogolnie wygladasz nawet fajnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))
    Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy outfit:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rajstopy;)







    obserwujemy? ja już dodałam;)
    zapraszamy;*

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się! :)
    obserwujemy? :*

    Zapraszam do siebie, CHŁOPAKA prowadzącego bloga o modzie :D znajdziesz u mnie wiele stylizacji! ;D
    http://boyfashionxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna bluzka, bardzo fajnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też współpracowałam z Levante, ale moja stylizację umieszczę dopiero jutro na blogu:) Gdybyś chciała żebyśmy wzajemnie obserwowały nasze blogi to daj znać:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny komin i spódniczka <3
    Pozdrawiamy xoxo


    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne, strasznie mi się podobają rajstopy :))

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful tights! i love how they add interest to simple outfits :)

    [oomph.]

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny zestaw , a zwłaszcza rajstopki !

    OdpowiedzUsuń