sobota, 31 marca 2012

MEMORIES


Naszło mnie na drobne wspomnienia. Tak dla urozmaicenia dzisiaj post o nieco innej tematyce. Mianowicie zdjęcia przedstawiają moje wakacje 2010, które spędziłam w Bułgarii. Niesamowite prawie 2 tyg, niesamowite widoki ii wspomnienia. Niesamowita pogoda, ludzie i sama w sobie podróż(ponad 50 godzin, zepsutym autobusem)!
Biorąc pod uwagę to co się dzieje za oknem, chętnie bym się tam przeniosła właśnie teraz! Z miłą chęcia wróciłabym taka opalona jak na zdjęciach. No cóż, wystarczy poczekać na laaato!





35 komentarzy:

  1. Tęsknię za latem ♥ Fajnie, że miałaś udane wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tam pięknie jest :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. o :) ja w tym roku jade na obóz do Bułgarii :D
    a z jakiego biura byłaś ?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. z tym jedzeniem to slyszałam od przyjaciela :) ale trudno, jakoś sie przeżyje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! :) Aż chce się powrotu lata...! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne fotki : )
    Bułgaria jest piękna, ale ja wolę Chorwację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej <3
    jak ślicznie .. ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ah.. jak ja bym chciała lato ^^
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tam ślicznie jest. Chciałabym w końcu pojechać na jakieś wakacje za granicę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tam ślicznie jest. Chciałabym w końcu pojechać na jakieś wakacje za granicę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia,
    ahh, co bym zrobiła za taką pogodę ...

    OdpowiedzUsuń
  12. wspomnienia sa fajne ;) a do takich wakacji chyba wrato wracac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, a za oknem ..deszcz ;( też chcę wakacje...

    OdpowiedzUsuń
  14. such beautiful places :)

    xoxo

    http://sony-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lato wróć! ;) świetne zdjęcia, fajnie by było móc teraz gdzieś wyjechać

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią przeniosłabym się teraz w tak ciepłe miejsce..:) Zwłaszcza po dzisiejszym dniu;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne :D To ja chce juz wakacje i do Monte Carlo jechac :DDDDDDDDDDDDD

    http://by-alexis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam dokładnie tam gdzie Ty! Poznaje po kilku szczegółach! : ))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ci się udało zrobić te kreski, przepiękne. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię wracać do wspomnień z wakacji, zwłaszcza jak jest tak chłodno:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w tym roku wybieram się do Bułgarii ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nigdy nie byłem w Bułgarii z tego co widze jest tam świetnie :D Z dniem Prima Aprilis zapraszam do mnie na recenzję komedii "Co nas kręci, co nas podnieca" :D

    OdpowiedzUsuń
  23. o jak fajnie, chce już wakacje

    OdpowiedzUsuń
  24. ooooooo, aż chce się wrócić do wakacji! i to w tępie przyśpieszonym. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też byłam i bardzo chętnie tam wrócę! najchętniej zrobiłabym rundkę po moich ulubionych barach ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. mega ładna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń