sobota, 17 marca 2012

I WANT YOU!




Kurtka - GEORGE   Okulary - VINTAGESHOP    Sowa - JUBILEO     Spódniczka - SH   Bransoletka - E-CLOVER     Zakolanówki - NO NAME    Trampki - ATMOSPHERE


TAAAAAAAKIE NIEEEEEEEEEBO! 
To ja poproszę już zawsze. 
WIOSNAWIOSNAWIOSNA.

Ostatnio bardzo często wyjmuję jeansową kurteczkę z szafy. Sprawdza się w 100% w każdym secie! Zakolanówki, na które był/jest szał także zagościły w mojej garderobie. Czarna spódnica to podstawa + klika dodatków. I tak oto powstał mój outfit :-). 

42 komentarze:

  1. od kilku dni poszukuję takich trampek! Genialny zestaw ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje ;* ale ty masz nogi :O ta sukienka wygląda na tobie niesamowicie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zestaw, taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę chyba zainwestować w zakolanówki ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakolanówki zawsze dodają fajnego pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super trampeczki i cała reszta ;))

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, bardzo lubię zakolanówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny prosty zestaw, uwielbiam kurtki dżinsowe, muszę iść upolować nową:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zakolanówki :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz na sobie moje trzy ulubione części garderoby : zakolanówki, dżinsową kurtkę i długi , złoty naszyjnik ♥♥♥
    strasznie podoba mi sie ten outfit !

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kurtki jeansowe, są ciepłe, ale lekkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham piosenkę i Twoje nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz :)
    Znakomity zestaw ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny wiosenny outfit :D Zapraszam do mnie na recenzję "Hugo i jego wynalazek", filmu, który otrzymał 5 Oscarów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestaw, wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny stroj, bardzo mi sie podba twoj blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ty chuda ♥

    zapraszam do mnie: http://aleeexsmile.blogspot.com/ - relacja z koncertu Ewy Farnej ze Świdnicy ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna jeansowa katanka :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo ładne nogi! Zazdroszczę strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoją fryzurę, kurteczkę i spódniczkę ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczna ;) a jestes troche podoban do mojej kolezanki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne. me gusta. :)
    bardzo mi się podoba ten zestaw, jest taki rockowy i drapieżny.

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się, ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kurteczka świetna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń