czwartek, 29 marca 2012

EYELINER



To mój pierwszy eye liner w pisaku ale już wiem, że nie ostatni!


Co do eyelinera: Firma INGRID cosmetics, NO LIMITS BEAUTY.
Jest to mój pierwszy w mazaku eyeliner, do tej pory używałam tylko tego w pędzelku. Ale gdy dorwałam to cudo, śmiało mogę stwierdzić, że jest rewelacyjne! Z taką łatwością jeszcze nigdy nie malowałam kresek.
Jak dla mnie idealny i za idealną cenę. Możecie go nabyć TUTAJ.
Za cenę 7,69 zł. Pojemność: 2g. Każdemu, komu robienie kresek sprawia problem - POLECAM w 100 % :) Jest to mój numer jeden i pozstanie nim na dłuuuuugi czas!



A wy, macie swój ulubiony produkt? :)

32 komentarze:

  1. piękna jesteś! a co do eye liner'a w pisaku, sama mam, są naprawdę godne polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś miałam z firmy Essence ale nie przypadł mi.. żle rysował, i kolor nie byl intensywny.. teraz uzywam eyelinera w żelu i jestem bardzo zadowolona:)
    jakis czas temu zastanawialam się nad zakupem wlasnie tego eyelinera ale wkoncu nie kupilam, moze kiedys sie skuszę i dam drugą szanse eyelinerom w pisaku ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kreska! Ja lubię żelowy od Essence :)
    Może masz ochotę się poobserwowac?

    OdpowiedzUsuń
  4. Równiez posiadam eye-linera w mazaku i jestem bardzo zadowolona; )
    Pozdrawiam + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kreski. mi się za bardzo ręce trzęsą hehe i nie maluję nigdy. :)
    świetny kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam eye liner w pisaku :)
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam i jak na razie jest najlepszy jakie dotąd miałam;)
    I długo się utrzymuje;)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to z pewnością coś dla mnie! mnie się ciągle łapy trzęsą haha mimo iż codziennie dzierżę pędzel czy ołówek (artystyczne studia)to jednak na oku nie potrafię idealnej kreski sobie zrobić haha
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://stopciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba sie skuszę na ten eyeliner, te w pisaku są zresztą bardzo wygodne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Robienie kreski jedną ręką?- MISTRZ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też kiedyś malowałam nim, a dokładniej maybelline różowym. No ale po czasie znudził mi się i musiałam nauczyć się używać takiego w kałamarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobny też w takim ' flamastrze ' ;d tylko z Avonu , i powiem szczerze , że jest taki sobie;/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba te w ' pisaku ' sa znacznie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uznaję tylko lajnery w żelu, od dłuższego czasu jestem wierna temu z Maybelline :D

    Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tam używam pędzelkowego. ale zastnawiam się też nad kupnem pisaka...

    OdpowiedzUsuń
  17. też najbardziej lubię w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Równiez uzywam eyelinera w pisaku firmy maybelline;) Jest genialny;)
    Swietny kolor paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ciągle się zastanawiam, który wybrać. może zapoluję na ten właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne Ci kreski wychodzą, ja nie potrafię sobie takich samych zrobić ;o

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie rozważam zakup swojego pierwszego eyelinera. Więc polecasz w pędzelku czy mazaku/pisaku jak dla pierwszaczki ? :)
    A tak po za tym to masz bardzo fajne stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uzywalam i niestety nie polecam, szybko mi sie wysuszyl i kiepsko mi sie nim poslugiwalo, wole zwykly eye liner w pedzelku. :)) pozdrawiam i zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo wlasnie! poszukiwalam eyelinera w pisaku! :) dzieki wielkie za link! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja używam te z pędzelkiem, ale muszę swoją kolekcję powiększyć o pisak :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czym masz tu pomalowane usta?? jaką szminkę najbardziej lubisz?

    OdpowiedzUsuń