piątek, 23 marca 2012

23.03.2012


Kurtka, szal - SH    Top - H&M    Spodnie - TOPSHOP      Torba - OASAP        Butki - AVARO

Pogoda za oknem zdecydowanie pozytywnie mi się udziela! Leciutkie kurteczki, buciki i śmiało można ruszać w świat! W dzisiejszym secie widzicie moją NOWĄ MIŁOŚĆ, mianowicie CZARNĄ TORBĘ OD OASAP <3
Jest genialna! Duża, pojemna I D E A L N A. 
Także polecam KLIK KLIK :)
Przy składaniu zamówienia możecie otrzymać zniżkę 30%, wystarczy w zamówieniu wpisać kod: CHOPIN. Ważny do 28 marca.

Druga rzecz mianowicie przepiękne buciki od AVARO. Mimo dość dużej wysokości są bardzo wygodne i stabilne. Wiązane, z odkrytymi palcami i piętą. Są M E G A !
Całość oceńcie sami, a ja...

Zapraszam was do sklepów: OASAP & AVARO.


44 komentarze:

  1. cudne te Twoje buty *_* torba też świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękną torbę!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne butki ;)
    Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. bez tej szkaradnej kokardki w spodniach - twój najlepszy, odpowiedni do wieku zestaw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są czadowe! ale bardzo wysokie! ;D świetnie wyglądają na Twoich nóżkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tych butach ♥

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się te buty, ale w zestawie wyglądają całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. biegałaś na bosaka w czasie robienia ostatniego zdjęcia? ":D musiało bombowo to wyglądać ;)

    super zestawik:)

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż nie mogę uwierzyć, że takie fajne rzeczy znalazłaś w sh! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka i torba są świeeetne! :)
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie: http://deleks.blogspot.com/2012/03/setka-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna torebka i buty:) Podoba mi się pomysł z paskiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne buty:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  13. twoja torba od dzisiaj jest tez moja miloscia :) i znow swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna torebka ;) Buciki również;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne buty i kurtka. < 3

    OdpowiedzUsuń
  16. fuck :/ przepraszam z rozpędu nie w tej karcie co trzeba napisałam :/ u Ciebie to ja się butami zachwycałam, które są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz :) Śliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię twoje stylizacje, świetne pomysły! i mówi ci to chłopak :D:D hah

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne buty, bardzo fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow te buty są mega *.* a ten taki ala namiot za tobą to co to ? ;> Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Contagion - Epidemia Strachu" :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. te buty zawróciły mi w głowie :3

    OdpowiedzUsuń
  22. te buciki są mega^^ i w ogóle świetny outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochałam się w tych szpilkach ! ;) <333

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna torebka:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne buty <3 ;D
    +obserwuję i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaaaaaaakie nogi :D A nuty też dooooobre :D :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful blog and lovely posts! I'd like you to be my friend and follow each other:) Please visit my blog and let me know how you feel about this.
    Thanks sweetie!

    OdpowiedzUsuń
  28. zakochałam się w butkach :)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń