piątek, 2 marca 2012

2.03.2012



Okulary - VINTAGESHOP   Wisiorek - ZIELONYKOT  Koszulka - NOTJUSTSHOP      Marynarka - SH      Spodnie - TOPSHOP    Zegarek - ALLEGRO   Trampki - BATA


Dzisiaj przyjemnie i słonecznie! Tak mogłoby być zawsze :-)
Marynarka, t-shirt, rurki i trampki = zestaw idealny! 
Co do koszulki jestem zachwycona materiałem i przede wszystkim jakością. Czuję, że będzie mi się ją dobrze i długo nosić! :)

KLIK              KLIK             KLIK 

___________________________________________


44 komentarze:

  1. extra żakiet;) super outfit;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja . Ale śliczny zegarek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trampki <3 rozpoczyna się wiosna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też podoba się zegarek i w ogóle cała stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  5. oddaj mi tę marynarkę! :D wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny outfit , a zegarek to już bomba ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo, bardzo długie nogi! Ależ słoneczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marynarka jest naprawdę świetna!!

    zapraszam do mnie

    obserwujemy ?? ^^

    ja oczywiście że tak :>

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie dziś wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie mi się marynarka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw i cudowny zegarek ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne trampeczki, i zegarek! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny zestaw ! ;)
    Genialna marynarka ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj widać, że u Ciebie już tak bardziej wiosennie! <3
    A out bardzo fajny, marynarka bardzo mi się podoba i koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te okulary świetnie do Ciebie pasują :)
    i te białe trampeczki (moje ulubione)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny zestaw, szczególnie okularki :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna fryzurka i okulary!

    mygreatwihs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zegarek jest magiczny *.* Zapraszam do mnie, bo u mnie jubileuszowa recenzja filmu "Za wszelką cenę" - to już pięćdziesiąta publikacja... Zależy mi, żeby dużo ludzi ją przeczytało... Zapraszam i pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna stylizacja ;D
    fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. HEJ :*
    mam małą prośbę, ponieważ zmieniłam bloga, wiec jeśli masz ochotę to obserwuj teraz http://noeele.blogspot.com/ Ja się tym samym odwdzięczę z drugiego konta :* Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  21. jadę do Ciebie i zabieram Ci tę marynarkę!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylówka, i ten zegarek <3

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny luźny secik ! Super marynarka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny zestaw, marynarka jest boska;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny zestaw - marynarka <3

    obserwuję oczywiście!

    rebellook.blogspot.com

    :D

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki uroczy zegarek! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja! Dziękujemy i zapraszamy do nas częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. trampki <3 zawsze i wszedzie ;)
    bardzo przyjemny blog, dlatego
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    www.madaleine90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietna marynarka! Bardzo fajny set.:-)

    OdpowiedzUsuń