czwartek, 16 lutego 2012

ZIMAZIMAZIMA


Tunika - AVARO           Sweterek - SH             Biżu - MALABI, CHICOCHICA

Jak widać za oknem mamy kuuupe śniegu<3 w końcu! Bardzo jestem zadowolona z tego powodu, chociaż nie ukrywam, że chciałabym już wskoczyć w balerniki :-)
Co do zestawu: pokazuję wam tuniczkę od avaro, która jest prześwietna! Idealnie nadaje się na imprezę, na pewno będzie przyciągać wzrok poprzez swój nie typowy krój!
Czerwona bransoletka od malabi idealnie komponuje się z tuniczką. Lubię takie drobne pierdółki :) 

Mam do was pytanie, czy któraś z was posiada emu firmy Heavy Duty?
Jeśli tak to jak je oceniacie? :-)




Zapraszam was na mój FAN PAGE:


Oraz do sklepu:

_______________________________________






67 komentarzy:

  1. Bardzo ładna tuniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowna ta czerwona bluzeczka i zauważyłam lilou :)

    świetnie wyglądasz :)!

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek, super łup z sh ;-)


    Mr. Gugu & Miss Go to młoda, dynamicznie rozwijająca się polska marka, w której ofercie dominuje odzież streetwear'owa. We współpracy Mr. Gugu z Jestem Kasia powstała unikalna kolekcja trzech koszulek, której motywem przewodnim jest kot.
    Koszulki w sprzedaży regularnej znaleźć można na stronie www.mrgugu.pl
    Tymczasem u Mr. Gugu na Facebooku i u Kasi na www.fashionsalade.com/jestemkasia trwają dwa KONKURSY, w których można wygrać piękną, kocią koszulkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :D
    śliczna bluzka i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek rewelacyjny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek rewelacyjny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie ;) prosto i wygodnie :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. tunika jest świetna, ale jeszcze bardziej przypadł mi do gustu sweter, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie sweterek:)

    Zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit ! :)
    +śliczny sweterek ! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja super :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz, tunika jest świetna! Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. masz śliczny sweterek !

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz ;-) świetna bluzka uwielbiam pasiaki !

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie ciepłe sweterki ... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny sweter.
    kiedyś nałogowo kupowałam takie koraliki, mam chyba we wszystkich kolorach, fajnie że mi o nich przypomniałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w swetrze *_* idealnie ukryłby popączusiowe szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  18. cute dress!

    http://styliststeph.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pasiak, pięknie wygladasz!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny sweterek :)
    Dzięki za comment xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterek super :)
    ubierz się bo chora będziesz ;D:P

    OdpowiedzUsuń
  22. nie zimno ci tak było ? Jak na ciebie patrzę to aż mi się robi zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Tak jak pisałam wyżej TYLKO -1 było :-)

      Usuń
  23. sweterek śliczny :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajna tunika, ostatnio mam bzika na punkcie pasków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny ten sweterek!
    fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  26. oo fajnie tu :)
    wpadne potem jeszcze :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=282936655106546&set=a.280719931994885.64520.279359018797643&type=1&theater
    like plis. i zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne bransoletki oraz sweterek:)
    obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny sweterek. :) Ładna jesteś.
    Zapraszam na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  30. Musisz zostać obserwatorem, inaczej Twoje zgłoszenie nie będzie brane pod uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. aa zimno !fajnie tu ;) :D zapraszam :P http://moja--moda.blogspot.com/ & http://olciuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny sweter! :) obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :) http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba coś się zepsuło, bo mi nie.. haha. :p

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna stylizacja:)
    Ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastycznie wyglądasz;) Bardzo ładny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Strój jest genialny !
    pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  37. taki piekny sweterek z sh? :O chetnie przygarne;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z SH , ale trochę '' odpicowany '' :D

      Usuń
  38. Prześliczny sweterek! Bardzo ładna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne polacznie kolorw na tunice,

    zapraszam do mnie;>
    http://gooddamnmoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej nie zimno Ci było?:)
    Bardzo fajny zestawik, szczególnie sweterek:))

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo podoba mi się Twoja uroda, jesteś naprawdę ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuję za komentarz:)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam ponownie:)
    świetny zestaw a sweterek jest cudowny i do tego z sh :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładnie Ci w koku.
    Podoba mi się sweterek :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. gdzie kupiłas ten sweter ? od dawna takiego szukam !
    Jesteś prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w second-handzie. Ale łatki doszyłam :)

      Usuń
  45. Tunika jest świetna!:) Bardzo ładny zestaw:)

    dzastalandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń