sobota, 18 lutego 2012

PANDA



Tydzień ferii za mną :( jak ten czaaas szybko leci! 



Czapka, Komin - PAMAMI            Sweter - SH                 Legginsy - TBSPORT


Przy robieniu tych zdjęć miałam niezły ubaw. Jak dziecko bawiłam się śniegiem. :-)
Widzicie na zdjęciach cudowną czapkę oraz komin od Pamami.
Jestem absolutnie zachwycona jakością tych rzeczy!
Zachęcam do zapoznania się oferty sklepowej :-)


PRZYPOMINAM O KONKURSIE! 


_________________________________________



Miłego weekendu :-*




58 komentarzy:

  1. ten sweter mi się baaardzo podoba. czapa też wygląda ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, a czapka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna czapajka! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania bon na zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czapa bije wszystko :D







    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka jest genialna ! ;-)
    ślicznie Ci w niej :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka meeega! <3 Dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna czapka :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześlicznie wyglądasz w tej czapeczce, mam identyczną jednakże w przeciwnych kolorach i bardzo ładny sweterek, aż nie wiarygodne że z sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja koleżanka ma podobną czapkę :D

    Zapraszam do polubienia mojego bloga na facebook'u. Szczegóły na blogu :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. masz cudowne nóżki, cudowna czapka ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. ta czapka jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :)
    Czapka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ale Ci fajnie-masz jeszcze tydzień ferii :) heh widzę że lubisz czapy z uszami :]

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta czapa ;D
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapa świetna !! Dzięki za komentarz i zapraszam ponownie! Będe tu wpadać, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za komentarz :) ślicznie wyglądasz, bardzo fajny sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pandaaaa ♥♥ świetna czapka :))
    obserwuuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czapajka jest niesamowita!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaką masz piękna czapkę! i sweterek b ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta czapka jest słodka ! <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek i czapka genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska czapka;d i ten sweterek;d

    OdpowiedzUsuń
  23. urocza ta czapeczka. hihi:) bardzo mi się podoba:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie podoba mi się ta czapka! Chciałam ją kupić, ale nigdzie nie było! ; <
    Ja również mam ferie, ten tydzień strasznie szybko mi minął! Ja nie chce do szkoły! ; /

    OdpowiedzUsuń
  25. czapka i sweter mi się bardzo podobają :)
    zapraszam do siebie: http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ale urocza czapka;) zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jak Ty cudownie i uroczo wyglądasz! <33

    OdpowiedzUsuń
  28. ale z Ciebie uroczy misiaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy blog & stylizacje! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale czapeczka kochana!

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czapka jest naprawde super !: )

    OdpowiedzUsuń
  32. Śmieszne są takie czapki. Nie mój styl, ale podoba mi się kiedy kogoś w takiej widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna czapka ! Blog też jesr super !
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  34. Bo jestem mega zmarzluchem :p i cieżko mi się rozebrać z kurtki w takich ogromnych mrozach ;D wiosna zaczna sie zdjecia na dworze ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podobną czapkę widziałem w Look Like a Star w Eska TV :)) ja już po feriach :(( Zapraszam do mnie + obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń