czwartek, 23 lutego 2012

KRACIASTO


Kraciasta koszula, którą już miałyście okazję kilka razy zobaczyć to coś co uwielbiam! Wyciągnęłam z szuflady zakolanówki, siwe rajstopy i zestaw gotowy! Uprzedzając pytania: tak, pod spodem mam SPODENKI :)


Czapka, komin - PAMAMI |  Koszula - SH | Biżu - CHICOCHICA  | Buty - CAMAIEU | Zakolanówki - NO NAME


Strasznie się cieszę, że z każdym dniem wzrasta liczba obserwatorów oraz lubiących peerfectlly na FB.
 dziękuje :-*

KLIK - KONKURS
_______________________


37 komentarzy:

  1. chcę Twoje nogi <3
    na blogu ruszył nowy projekt, więc jeśli chcesz, możesz zadać mi kilka pytań. :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe połączenie, podoba mi się! urocza czapa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. koszule w kratę uwielbiam <3 prowokujesz tą mini ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ty chuda jesteś *_*
    uwielbiam kraciaste koszule i zakolanówki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!:) bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz re-we-la-cyj-nie! :D Uwielbiam kraciaste koszule i zakolanówki. ♥ A razem wyglądają jeszcze fajniej! :D

    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. prosto, na luzie i w klimacie grunge<3

    pozdrawiamy
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne , zapraszam do mnie , obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny outfit ; 3 uwielbiam takie koszule i zakolanówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, całość mi się podoba! ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna koszula, zestaw zdecydowanie na tak ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie!!! :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam koszule;) Ta Twoja jest świetna;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Set rewelacja ! :) Ah te koszule i zakolanówki ;3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. perfectlly :)))) zapraszam no NAs http://cherries-alley.blogspot.com/ :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula jest świetna i moje ukochane zakolanówki <3

    www.euphoric-clothing.blospot.com
    +dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna koszula i super czapa ;DDDD
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. cuuudo :) wszystko dopięte na ostatni guzik :)

    OdpowiedzUsuń