czwartek, 2 lutego 2012

FIRST - PEAR ICECREAM


Ponieważ, moje paznokcie ostatnio nie mają najlepszej kondycji, to i  lakier średnio na nich się prezentuje. Od jakiegoś czasu muszę mieć bardzo krótkie paznokcie, bo gdy tylko urosną odrazu się łamią. Ubolewam nad tym niesamowicie, strasznie nie lubię mieć krótkich paznokci.. Dziewczyny jakieś rady? 

Co do lakieru.

Nazwa: PEAR ICECREAM
Pojemność: 3,2 ml
Marka: h&m
Cena: 4 lakiery - 15 zł.


Pierścionek - ZIELONY KOT

Osobiście spodobały mi się kolory lakierów no i oczywiście cena.
Łatwa aplikacja, 2 warstwy w zupełności wystarczą, nie odbarwia płytki.
Dość długo utrzymuje się na paznokciach.
Jedynym minusem może być pojemność - ale dla mnie to w sam raz, ponieważ szybko nudzę się lakierami i lubię eksperymentować z różnymi kolorkami.

Podsumowując lakier jest godny polecenia :-).


27 komentarzy:

  1. też muszę kupić jakąś odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny pierścionek! ♥ niestety nie wiem co Ci poradzić, bo sama mam ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jakieś tabletki? Od razu wzmocnisz sobie włosy ;) Kolor lakieru jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery z odżywką? może jakieś tabletki? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny lakier :)
    ja w tym miesiącu postanowiłam na delikatny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor :) ja polecam tabletki - łykałam np Ha-Pantoten - paznokcie miałam niesamowicie wytrzymałe a naturalnie też są strasznie łamliwe

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor fajny:-) Witaminki polecam! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorek extra ;) taki miętowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te kolorki lakierów :) I cena też bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a jesz dużo owoców i warzyw?;) pewnie brakuje Ci jakiegoś składnika. spróbuj od środka, chociażby jakimś suplementem, a od zewnątrz jakąś odżywką wzmacniającą. Ja zawsze miałam łamliwe paznokcie (głównie przez obgryzanie), ale wyzbyłam się tego okropnego nawyku i staram się właśnie odżywkami je ratować. ich kondycja na prawdę się poprawiła. Teraz używam odżywki wzmacniającej z miss sporty i oliwki z eveline

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie urzekł pierścionek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. `musze sobie go kupić zaciekawił mnie tym extra kolorem

    OdpowiedzUsuń
  13. poluje na ten lakier juz od dawna , śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś mi się ten kolor nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też ten kolorek średnio przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny pierścionek ! a kolorek ciekawy. :)

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję, liczę na rewanż. <3
    masz naprawdę ciekawy blog, będę zaglądała częściej.

    OdpowiedzUsuń
  18. odżywka Eveline 8 w 1 :) miałam masakre z paznokciami, a teraz mam piękne i długie jak nigdy :) w dwa tygodnie ;d i kosztuje dychę (w rossmannie można kupić). Ważna też jest odpowiednia suplementacja - najlepiej odpowiednia dieta, a nie łykanie tabletek. Ale jak już tabletki, to pamiętaj, żeby CODZIENNIE je brać, a nie jak Ci się przypomni, tylko systematycznie, codziennie :) i najlepiej przez pierwszy miesiąc zrobić taką "dawkę uderzeniową" czyli brać podwójną dawkę tabletek :) nie polecę Ci żadnych, bo każdemu inne pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I do trust all of the ideas you've offered for your post. They're гeаllу
    сonvincing and will certaіnly work. Nonetheless, the poѕts aгe verу shoгt for neωbіes.
    May you pleasе extend them a littlе
    from next tіme? Тhanks for the pοst.
    Review my web blog Loans for Bad Credit

    OdpowiedzUsuń