niedziela, 26 lutego 2012

DZIEŃ DOBRY, KOCHAM CIĘ

Od pewnego czasu ta nuta cały czas mi chodzi po głowie. Jest ona mega optymistyczna i ma wspaniały tekst! :-) Ciągle ją nuce.
" .. Para-moje,  para-twoje, onomatopeiczne,  paranormalne, paranoje, We dwoje .. "








Czapka - PAMAMI / Kurtka - ADIDAS / Spodnie - SH / Buty - REEBOK

Outfit najzwyklejszy, najprostszy, najwygodniejszy jaki może być. Czasem dobrze jest wskoczyć w rurki, adidasy i bluzę i się niczym nie przejmować. Tak jak ja dzisiaj :-)
Cóż.. pora zregenerować siły i czas do pracy! 

_______________________________________


KONKURS: K L I K
ZAPRASZAM TAKŻE TU: K L I K



35 komentarzy:

  1. bardzo fajnie,taki prosty uniwersalny strój
    podoba mi się kurtka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Strachy! ♥
    fajnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. moja czapka, tzn mam szara :D
    swietnie wyglądasz :D
    fajne zdjęcia :D
    ogolnie ciekawey blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czapeczka śliczne ;) bardzo fajnie uniwersalnie. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraaszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki, ciesze się, że się podobają :) a czapę to masz genialną! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię wskoczyć czasami w sportowe ciuchy ;d Świetna kurtka ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna czapka :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to już jak w adidasach móc wyjść;D uwielbiam sportowy styl:D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taką samą czapę :P
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoją czapkę :D
    ZAPRASZAM NA NOWĄ NOTKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodka czepka :) i słodziutkie loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialną czapkę masz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. czapka jest czadowa :))

    zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. hej ;)
    jak oni ze sklepu vintage shop kazali ci podać wymiary banera to jakie podałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaaa! urocza czapa! :)
    No i oczywiście świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. rany ja też chcę taką czapkę :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta czapka jest świetna !!! A piosenka też dobra :D Zapraszam do mnie na nową recenzję, tym razem filmu "Iris"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie <3 Więcej takich setów ! :)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś Ś L I C Z N A!

    OdpowiedzUsuń