sobota, 25 lutego 2012

AVANTISKLEP

Dzisiaj mam dla was stylizację bardziej elegancką. Główną częścią jest mała czarna od Avantisklep. Co tu dużo mówić? Chyba każda dziewczyna powinna w swojej garderobie mieć taką sukienkę :-) Pasuje idealnie do wszystkiego! POLECAM.


 Kurtka - DIVERSE | Sukienka - AVANTISKLEP | Buty - DEICHMANN

Serdecznie zapraszam was do Sklepu AVANTISKLEP, znajdziecie szeroki wybór asortymentu w dobrej cenie :-)
Zachęcam także do polubienia sklepu na Facebook'u K L I K , gdzie na bieżąco możecie być informowani o nowościach :)


_______________________________________





40 komentarzy:

  1. zgadzam się z Tobą- każda kobietka powinna mieć taką małą czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy bardziej elegancka to nie wiem, ale kurtała fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 zdjęcie - zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nom, w 100 % się z Tobą zgadzam , sama posiadam w szafie "małą czarną " i jestem z niej bardzo zadowolona bo nadaję się na każdą okazję . Podoba mi się , że w swojej stylizacji do przełamania stroju użyłaś fioletowych rajstop , naprawdę świetny efekt !! :**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie się prezentujesz! a mała czarna leży na tobie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wisior :) Mam takie same rajstopki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka;) kurtka świetna:)

    Stylizacja idealna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka klasyczna, bardzo podoba się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja ;)
    bardzo podoba mi się twoja kurtka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie czaderskie rajstopki ;D
    Super sukienka! Podoba mi się.

    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny outfit :)

    zapraszm do oglądnia i obserwowania mojego bloga:

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super kurteczka :) sukienka też i kuleczka tez hyhy, mam taka samą przyznam szczerze oraz buty też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cos kolorowego i od razu słoneczko zaświeciło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja, kolor rajstopek świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie:) w ogóle bardzo tanie rzeczy są w tym sklepie:) podoba mi się Twoja sukienka,naprawde:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie ci w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny outfit! A buty i sukienka najlepsze <3
    Zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor rajstop, świetne te płaskie buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się kożuszek ;)

    OdpowiedzUsuń