piątek, 3 lutego 2012

3.02.2012


Dzisiejsze zdjęcia są wielkim poświęceniem! Przy - 15 stopniach, nie łatwo się pozuje. Szczególnie ucierpiały mi dłonie i nos :-). Co do zestawu.. połączenie trzech kolorków: brąz, szarość i czerń. Spodnie, które są dość modne w tym sezonie, niestety pogrubiają nogi. Dobrałam do nich ciepły sweterek w podobnym odcieniu i jakoś nawet mi się spodobało :-) Dodatkiem jest torba od Avaro, która jest niezawodna ;-)


Czapka - Asos | Kurtka - Diverse | Sweter - Cameiu | Spodnie - Nife | Torba - Avaro | Kolczyki - Modnydesign | Naszyjnik - Tyro

Mam dla was kody do sklepu TYRO zniżka 30% - wystarczy w polu rabatowym wpisać: MILA30



63 komentarze:

  1. bardzo mi się podobają te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie są cudowne, mam takie same :)!
    ale mnie jeszcze bardziej podoba się czapeczka :)

    zapraszam do mnie :) perfectstyleandshopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo ładna stylizacja, lubei takie połaczenia różnych kolorów ziemi : D poza tym jak kto ma takie chude nogi jak Ty to takie spodnie idealnie pasują : D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja! :) a czapeczka słodka!:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja, a kurteczka nieziemska ! podziwiam za poświęcenie ;*

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dopiero się o nich dowiedziałam, i są świetne :D Radzę nadrobić zaleglości:P
    Podoba mi się Twój styl, jak się ubierasz:) Dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. marzy mi się taka kurtałka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o fajny blog :) dziękuję za komentarz, wcześniej mnie tu chyba nie było ;/ bardzo podoba mi się torba, kożuszek i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ubiór ! ;))

    Zapraszam do nas ;))http://everyday-human.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko pięknie ,,, Świetna kurteczka i super czapka ... \



    Pozdrowienia ..















    http://mibesito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. szukałam takiej kurtki jak twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. szczególnie podoba mi się naszyjnik i kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny sweterek i kolczyki :) gratuluję odwagi pozowania na takim mrozie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię taki krój spodni ;d jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. naszyjnik jest piękny tak samo jak pierścionek w poprzednim poście :)
    Pozdrawiam Ania. Zapraszamy SilesiaStreetLook :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie <3
    szczerze ci powiem , że do tej czapki mnie zachęciłaś i też ją kupiłam w asos :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw zimowy:) Dziękuję za odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kożuszek i torba. Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale Ty chudziutka <3

    super zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! http://karo-just-me.blogspot.com/2012/02/konkurs-walentynkowy-clover.html

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna czapa i ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I to jeszcze 2 tomy...wolę o tym nie myśleć nawet...;d
    A zestaw ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna kurtka i torba!
    dziękuje za miły komentarz!
    może masz ochotę się obserwować??

    OdpowiedzUsuń
  24. nom! :D

    śliczna stylizacja! :)

    P.S:obserwuję już od dawna ;) (i z k a)^^

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczna kurtka!:D
    obserwuję i zapraszam do siebie :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. torba i kolczyki są super ; )))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kurteczka! <3


    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna kurtka ;d chciałam sobie kupić taką w grudniu ale że zimy nie było to zrezygnowałam :D ale jeszcze wszystko przede mna ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. ja zawsze myślałam ze jestem wysoka, a w obcasach to już w ogóle. Do czasu aż znalazłam forum na ten temat i zaczęłam je czytać. Było dużo dziewczyn, które pisały ze mają ponad 180 i nie rezygnują z 12 cm obcasów bo lubią sobie popatrzeć na ludzi z góry :D.

    co do postu to świetna czapka - choć ja w każdej wyglądam jak ciota -.- , miałam kupić podobną kurtke ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. dlatego ja robię zdjęcia w pomieszczeniach, na zewnątrz jest za zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tą kurteczkę masz świetną! Już po raz kolejny ją widzę na Twoim blogu i wciąż ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dzięki :) ale świetna czapa!

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna stylizacja :)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie :)
    Zapraszam do mnie http://pomaranczowylook.blogspot.com
    i do udziału w konkursie http://pomaranczowylook.blogspot.com/2012/01/konkurs.html
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny out. Jej, ten sweter jest genialny <3
    A czapkę mam bardzo podobną do Twojej, tylko beżową i nieco się różni krojem. :)
    A co do włosów, to czy ja wiem czy takiego długie ;)

    OdpowiedzUsuń