poniedziałek, 13 lutego 2012

13.02.2012

Nareszcie w domu! Po weekendowym balowaniu w Poznaniu - czas wziąść się do roboty (w sprawach blogowych oczywiście). Rozpoczęłam ferie, więc jest sporo czasu :-) Dzisiaj mam dla was outfit, w roli głównej sukienka upolowana w sh! Dodatkiem są kolczyki ''pawie'' od sklepu Malabi :)


Czapka - ASOS     Kolczyki - MALABI     Kurtka - DIVERSE   Sukienka, legginsy - SH    Torba - ALLEGRO    Buty - CAMAIEU



Zapraszam was serdecznie do sklepów poniżej! :-)


_______________________________________________________


28 komentarzy:

  1. ta czapka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kożuszek jest rewelacyjny :>

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz !


    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny outfit , bardzo mi sie podoba;))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, a czapeczka jest przesłodka :)!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie same kolczyki^^ Świetna czapka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ;-) fajna kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. ładną tą sukienkę upolowałaś, miłe ubarwienie zimy :D i śliczna torba ♥

    pozdrawiam :)
    www.littleberryblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się podoba :) Ta czapa! Te kolczyki! Ta zeberka! itd. itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny zestaw :)
    zazdroszczę rozpoczęcia ferii, moje się własnie skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  11. super sukienka, super botki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ostatnio przekonalam się do czapek ... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladny zestaw, kolczyki mi sie strasznie podobaja :))

    OdpowiedzUsuń
  14. znowu moja ulubiona czapeczka :)

    słodko :*

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw! U mnie rozdanie asosowe więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje za komentarz ;)

    Ladna spodniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. CHYBA ZA DUŻO BYWASZ NA MOIM BLOGU ;llllllllllllllll

    OdpowiedzUsuń