środa, 15 lutego 2012

100!


Dzisiejszy post jest już setnym postem! Jak ten czas szybko leci, szok :-) Chcę wam pokazać moje nowości, które dzisiaj odebrałam z poczty! Jestem zachwycona, są one genialne!

1. Paczuszka od sklepu:


Prześlicznie zapakowana to po pierwsze!
Po drugie cudowna zawartość!
Po trzecie jak się dobrze przyjrzycie widać na zdjęciu mojego łobuza :-)



2. Paczuszka od sklepu:


Mowa o czerwonej tuniczce, która ma ciekawy krój. Niestety trudno było mi ją uchwycić na zdjęciach, więc zobaczycie ją bezpośrednio w outficie :-)


Serdecznie zapraszam was do wyżej wymienionych sklepów.  
Może i wy znajdziecie coś ciekawego dla siebie? 

__________________________________________

Jutro zamierzam wystawić kilka rzeczy na sprzedaż,
śledźcie mojego Fan Page'a: klik






29 komentarzy:

  1. Fajne okulary, mam identyczne z h&m. Gratuluję 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne okulary ;d
    zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  3. baardzo pozytywny wpis i życzę CI kolejnych 100 :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Lubię tego typu okulary:) Gratuluję 100-nego wpisu:)

      S.

      Usuń
  5. Dostałaś dwa razy te same oklulary ?

    OdpowiedzUsuń
  6. mrr jak ja kocham takie okulary <3 w wakacje miałam takich 4 pary ♥
    poza tym ciekawi mnie, jak wygląda ta bluzka w całości. z niecierpliwością czekam na outfit !

    zapraszam do siebie, zachęcam do klikania w reklamy z prawej strony bloga ;*
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, świetne okulary ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne okulary ;)


    Zapraszam do siebie na bloga :)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te okulary!!<3
    czekamy na outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oby było więcej postów ;)
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no proszę, sto postów :DD genialne okulary :3 i czekam na zestaw w tunice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oby tak dalej :)
    świetne okulary *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcie i ciekawe okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne kolorki w bluzce ;]
    no i te okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy blog ! fajne stylizacje :) inspirujący styl :D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. okularki super :D
    gratuluję 100 postów :D
    i życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 100 postu, slicznotko ;-) świetne okularki

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam takie okularki :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne okularki !
    gratulacje ^^

    OdpowiedzUsuń