piątek, 20 stycznia 2012

Wywiad :)


Cześć, dzisiaj dodam wywiad, który został ze mną przeprowadzony :-)

Jak masz na Imię?
Mam na imię Milena. :-)

Powiedz nam coś o swoim blogu?
Blog powstał pod koniec lipca 2011r. Jednak już wcześniej przeglądałam inne blogi i zaciekawiło mnie to. Powiedziałam sobie: raz się żyje! I tak się zaczęło :-)

Jaki jest Twój styl i czym się inspirujesz w codziennym ubiorze?
Nie mam konkretnego stylu. Lubię się czuć raz sexi, a raz na luzie. Wciąż szukam. Czym się inspiruje? Można śmiało powiedzieć, że wszystkim. Czasopisma, blogi, codzienność.

Jakie firmy ciuchów najbardziej preferujesz,  jaką mogłabyś nam polecić i dlaczego?
Nie mam ulubionej firmy z ciuchami. Co mogę śmiało polecić, na pewno second-handy. Można tam znaleźć mnóstwo ''perełek'' znanych firm za niską cenę :)

Co jest Twoją ulubioną rzeczą z garderoby?
Moją ulubioną rzeczą z garderoby są zdecydowanie spódniczki. Bardzo lubię je nosić!

Co Twoim zdaniem  każda dziewczyna powinna mieć w szafie?
Moim zdaniem każda dziewczyna powinna mieć przynajmniej jedną parę szpilek, zdecydowanie!

Jakie jest Twoje marzenie modowe?
Szczerze mówiąc nigdy się nad tym nie zastanawiałam... :-)

Wywiad przeprowadzony za pośrednictwem blogrolle.

13 komentarzy:

  1. Ciekawy wywiad ! :D
    Obserwuje i liczę na to samo . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miły wywiad i ciekawe odpowiedzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też spódniczki ;d i sukienki ;d
    i też polecam sh ;d

    super wywiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wywiad. Pozdrawiam, również z Bdg:)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę fajna stylizacja i super pomysł z tym 'płaszczykiem' :)
    dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń