niedziela, 8 stycznia 2012

PŁASZCZYK

Dzisiaj dodaję całość outfitu, który wczoraj zapowiadałam. Na wierzch ubrałam płaszczyk, bo przy takiej pogodzie świetnie się sprawdza. Nie za ciepło, nie za zimno. :-) Swoją drogą.. mogłaby być już WIOSNA. W przyszły weekend wybieram się na zakupy, teraz pora i na mnie! :-)

Płaszcz - Zara | Komin - Auchan | Marynarka - sh | Wisiorek - Pepco | Spódniczka - gift via. PARTNERSA | Botki - no name

_______________________________________________________

A jeżeli chcecie być na bieżąco!
ZACHĘCAM DO POLUBIENIA MNIE NA FACEBOOK'U:

__________________________________________________________


PS. Szpilki z poprzedniej notki nadal na sprzedaż.

56 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ;-) wyglądasz znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. marynkarka i spódniczka <3
    śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    ja lubię na FB :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Outfit !
    Lajknęłam cię na fejsie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)
    uwielbiam tego typu płaszczyki .

    OdpowiedzUsuń
  6. Komin i płaszczyk the best;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny outfit ;) Płaszczyk jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny płaszczyk, masz piękne nogi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. te szpilki są fajne , ale niestety nie mój rozmiar: ja noszę 39 a tamte są 38 więc będą za małe ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna marynarka, choć widać tylko kawałeczek, skradła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś prześliczna i masz genialną sylwetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna spódnica! strasznie mi się podoba :)
    pozdrawiam + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw! jestem na TAK ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczęco! Marynarka oryginalna! <3
    Zapraszam Cię na rozdanie u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz , piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny płaszczyk! pozdrawiam + zapraszam do siebie: http://nika--bloog.blogspot.com. : )

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny i uwielbiam tą spódniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. płaszczyk bardzo fajny
    a spódnica pierwsza klasa
    masz ekstra chude i długie nogi :D :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajny płaszczyk :) niby mam baaardzo podobny, ale Twój jakby ładniejszy i lepiej leży :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tez jeszcze nie byłam na "wyprzedażach" ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie :) super połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor tej marynarki jest po protu cudowny, szukam takiej, ale niestety bez powodzenia. Zapraszam do siebie :))

    www.live-your-life-like-that.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie :) Ładna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny zestaw!!!! mega zestawienie kolorów!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:):* i zapraszam do mnie na nowy post!!

    OdpowiedzUsuń
  26. i love how you spice up your simple outfit by wearing the stripe skirt & knitted scarf! gorgeous! ^_^


    i'm loving your wonderful blog, hopefully we can follow each other...^_^


    http://fashionmoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. you are so fabulous girl! adore your whole attire!
    xo TJ

    OdpowiedzUsuń
  28. super zestaw, świetnie wyglądasz, a marynarka z różową lamówką jest boska!

    OdpowiedzUsuń