wtorek, 24 stycznia 2012

MODNY DESIGN

Wczoraj, kiedy wróciłam z poczty ze swoją paczuszką byłam bardzo miło zaskoczona! Otwierając ją nie miałam pojęcia, że ujrzę tak cudną i w takiej ilości zawartość!! :-) Już niebawem pojawią się one w stylizacjach! 

Kolczyki, bo na nie w szczególności trzeba zwrócić uwagę przyciągają wzrok swoją nietypowością! Różne kolory, kształty, faktury - to coś co je wyróżnia. Zresztą zobaczcie same! Może i wam wpadnie coś w oko? :-)


Kolczyki mają swoje kategorie! :-)

DYMKI


FILM


KASETA


POP ART


VINYLE


Te modele oraz wiele, wiele innych znajdziecie na www.modnydesign.pl! W atrakcyjnej cenie :-)



Zapraszam do polubienia sklepu modnydesign na FACEBOOK'U!


Oraz do zakupów w sklepie!:-)

SPODOBAŁY WAM SIĘ?

28 komentarzy:

  1. świetne są !
    kasety mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są. ;pp

    +Zapraszam do mnie! ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. są super !
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ mam nadzieje że zajrzysz i zostawisz komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, dostałaś solidną paczuszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no , to zawartość paczuszki nie była taka skromna :D Świetne te kolczyki :)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kolczyki z kasetami....aaa mega są!!!

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolczyki.!
    zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej spodobały mi się te z Marilyn :)
    Dziękuję za komentarz.
    U mnie nowa notka, serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolczyki, przygarnęłabym je chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym ta plakietke z coldplay :))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te kolczyki;))Ogólnie przejrzałam reszte bloga i bardzo podoba mi się Twój styl;)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądają :) kasety ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAJEBISTE kolczyki :) A tymczasem zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń