sobota, 28 stycznia 2012

28.01.2012


Dzisiejszy secik jest całkiem prosty. Połączenie brązu z beżem, szarością i bielą. Moje nowe buciki spisują się na medal! Sweterek upolowany w second-handzie za jedyne 2 zł! Doszyłam łatki na łokciach i jest jak nowy! Dodatkiem jest cudowna torba z Avaro. Lubię takie dni jak dziś słonecznie - ale mroźno. Szczególnie ten mróz odczuwają moje policzki :)


sweterek, top - sh    spodnie, rękawiczki - no name    buty - cameiu   torba - avaro   chusta - pepco

Musicie mi wybaczyć, że tak rzadko dodaję posty, ale niestety w tygodniu nie mam na to czasu aby porobić jakieś zdjęcia. Przyjdą ferie (niestety dopiero za 2 tyg) to nadrobię wszystko! OBIECUJĘ!


Jak zauważyliście zmieniłam rozmiar zdjęć - tak jest o wiele lepiej! :-)

44 komentarze:

  1. świetny secik :)
    sweterek mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są cudne! sweterek także mi się baardzo podoba! ♥ i te buty, mhhm. udany set :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby prosty secik , ale wyglądasz w nim cudnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie śnieg? :(
    torba jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @martysiia - u mnie śniegu nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygląda ten sweterek teraz. :)
    ja ostatnio kupiłam w sh sweterek, jednak nie zauważyłam, że ma on dziurkę na rękawie. kupiłam materiał, naszyłam łatki i teraz wygląda o niebo lepiej. :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torba : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  9. boski sweterek: D i ogólnie cały set na wielki plusik : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ty jesteś szczuplutka, bardzo fajny pomysł na fotki.
    A torba jak z bajki pasowała by do mijej czapki.
    Gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana możesz mi powiedzieć w jaki sposób powiększyłaś swoje zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, a sweterek wspaniały :) Jeden mały szczegół, a jak zmienia wygląd rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tym sweterkiem :D
    zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny outfit, bardzo podoba mi się sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :)
    Ja również mam ferie za 2 tyg., a obecnie zero wolnego czasu :(
    Też muszę wtedy po nadrabiać wszystkie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna stylizacja :)
    do tego mrozu jeszcze nam śniegu brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. słodko ;*
    ślicznie wyglądasz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny set <3
    u mnie więcej śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne zdjęcia ;)
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bosko, zazdroszczę sweterka :) Może zajrzysz na chwilkę do mnie, nowicjuszki? :) Zaobserwuj, jeśli spodoba Ci się <3

    http://oczami-poetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. no odpicowałaś ten swój sweterek ;)takie same buty są również w bershka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie podobają mi się twoje spodenki i sweterek;) Fajny outfit;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna torba. Czaję się teraz na te buty. Po 2 przecenach kosztują tylko 50zł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny set ! Zabrałabym ci ten sweter i torebke :3

    OdpowiedzUsuń
  25. sweter i spodnie <3
    podoba mi się całe zestawienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny set:) sweter jest piękny:)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie http://aliceinherstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny ten sweter i torebka <3 zazdroszczę Ci, że ferie dopiero przed Tobą ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie! :)
    PS. jesteś jedną z moich ulubionych blogowiczek :) pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń