niedziela, 11 grudnia 2011

Strój dnia.

Cześć dziewczyny, dzisiaj mam dla was outfit. Na dworze jest o dziwo ciepło, jak na 11 grudnia to jestem w szoku. Nie pada, pogoda w sam raz na zrobienie zdjęć. Więc i ja skorzystałam z okazji. Dzisiejszy set to pomieszanie kolorów, sweterek, zakolanówki no i oczywiście CZAPA. Nie wiem jak wam, ale mi on w 100 % odpowiada. Przypominam o KONKURSIE, który trwa do dziś do północy. Czapka z uszami może być Twoja ;-)








Czapa - ASOS | Kurtka - diverse | Tunika - AVARO | Sowa - JUBILEO | Spodenki - reserved | Emu - bata

56 komentarzy:

  1. kurtka i czapka♥
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie: http://szafapelnamarzen.blogspot.com/2011/12/swiety-mikoaj-rozdaje-prezenty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne te spodenki ;d bosko się zestawiły z emu ;)
    do tego ten sweterek i czapka, całość cudna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo wyglądasz :)* dzięki za wizytę :>

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka <3
    śliczny outfit ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te spodenki z koronką. sama doszywałaś czy już takie kupiłaś ?
    poza tym podoba mi się Twoja czapka i chyba wezmę udział w tym konkursie ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham Twoje spodenki ! <3 Cudowny sweterek, no a kurtka to wiadomo, że boska ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie proste sety, więc ten przypadł mi do gustu. Zwłaszcza kurtka i czpaka z uszami - przeurocza.

    Pozdrawiam serdecznie
    Monika z Mo vs Mo

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :)
    nie moge się napatrzeć na tą czapke :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie !
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtka jest swietna! podobaja mi sie tez buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba całość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ten zestaw jest piękny ! : )
    będę tu regularnie wpadać i dodaje do obserwatorów :) zapraszam do mnie: http://motylowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna kurtka zresztą reszta zestawu też :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kożuszki !:) ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie :)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kożuszek:)
    Zapraszam do mnie
    www.stylbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudny secik :)

    spodenki twoje dzieło ?

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz ! czapka i spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. kurtkę masz fajną ;)

    Zapraszam do siebie :
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się koronka przy spodenkach. Oryginalnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny outift :D Najbardziej podobają mi się spodenki, rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny zestawik ;D
    + u mnie nowy post, zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mrrrry, marzę o takiej kurtce!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. This post is really nice, I enjoied it so much! Wonderful photos!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoja też :) I dobrze na Tobie wygląda, bo moja na mnie dziwnie x)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie takie kombinacje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zabawna czapka, ładny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialny zestaw,kazda rzecz mi sie podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny outfit, świetny kożuszek :)
    pozdrawiam
    www.fashioncaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice jacket.

    http://thestyleattitude.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń