piątek, 9 grudnia 2011

Pomysł na prezent :-)


Jak doskonale wiecie, już niedługo nadejdzie ten czas, kiedy będziemy obdarowywać swoich bliskich prezentami. Jest to bardzo przyjemna czynność? Ale większość z nas ma zawsze problem. Co wybrać? Czy to na pewno będzie się podobać? Ja wam chcę pokazać rzecz, która na pewno będzie się podobać! Bo jest praktyczna i nie spotykana ;-) A mowa o? ZESZYTACH firmy MEMO-BOOK


MemoBook to unikatowe zeszyty, w których wewnątrz zastosowano kropki, zamiast tradycyjnych kratek czy linii. Ponadto markę MemoBook wyróżnia z pośród innych zeszytów niestandardowy rozmiar większy od A5 i mniejszy od A4 oraz motyw przewodni kropek na okładkach. Zastosowane wewnątrz rozwiązanie umożliwia swobodne pisanie oraz rysowanie na kartkach. Zeszyty MemoBook dostępne są w wersji Standard oraz Exclusive. Do produkcji okładek MemoBook’ów Exclusive użyto ekskluzywnych materiałów, takich jak aksamit, nakładane złoto czy srebro. Zaletą zeszytów jest 48 perforowanych kartek, które umożliwiają swobodne wydzieranie.


Zeszyty nie są dostępne w każdym sklepie papierniczym, co sprawia, że są
wyjątkowe. Do świata MemoBooków zaprasza strona ze sklepem www.memo-book.pl
oraz fanpage marki http://www.facebook.com/MemoBookPL


A jeśli nadal nie macie pomysłu na prezent :) To mam dla was promocję.
Przy zakupie 2 zeszytów na stronie MEMO-BOOK , trzeci-prototyp MemoBooka otrzymacie całkowicie za darmo, wystarczy w zamówieniu wpisać nazwę MOJEGO BLOGA!!.


PS konkurs nadal trwa! 

peerfectlly.

30 komentarzy:

  1. ktoś nieźle to wykombinował;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te zeszyty i takie śmieszne , bo większe od A5 a mniejsze od A4? nie spotykane xd , a pozatym dobry pomysł na prezent ;> !

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jednak ja wolę te klasyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jaja, kropki : o może skuszę się na jeden bo korci mnie żeby przekonać się czy naprawdę te kropki sa wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie ciekawe te zeszyty ;)
    Taki format mają we Francji(pewnie w innych krajach, też ale wiem, że we Francji na 100%) jako normalne zeszyty ;)

    Chyba się skuszę na zakup i oczywiście skorzystam z 2+1 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe moja mama jest nauczycielką i nie wiem czy byłaby zadowolona jakby jeszcze w święta musiała oglądać zeszyty :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. no już któryś raz czytam o tych zeszytach i coraz bardziej się nad nimi zastanawiam. lubię takie duperelki- długopisy, notesy.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio właśnie przedstawiała je jedna z blogerek :).
    Ciekawe są te kropki. :D

    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    +dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu posta weszłam na stronę i nie mogłam się oprzeć tym kropkom :) Od razu zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, fajne ;)
    Ja kiedyś z kumpelą wymyśliłam taki co są normalne kółka a nie kropki haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł, pierwszy raz widzę zeszyty z tej firmy.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ee fajna opcja, ciekawe jak w tym sie pisze :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe te zeszyty, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy o nich nie słyszałam, ale widzę, że są świetne. może kiedyś się na tokowe skuszę! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam kiedyś o nich,bardzo fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie widziałam tych zeszytów . Muszę je znaleźć gdzieś w Krakowie .;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku zaskoczyły mnie ;) nigdy o nich nie słyszałam ^

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy o nich słyszałam ! ;O <3

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne te zeszyty, ale na prezent? nie, raczej nie

    OdpowiedzUsuń
  20. haha kartki w kropki, świetne :D!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję, spódniczka jest z Primarka :)
    Zeszyty świetne, wprawdzie kupiłam już wszytskie prezenty i nie wiem komu by taki przypadł do gustu ale chętnie kupię dla... siebie ;)

    OdpowiedzUsuń