sobota, 3 grudnia 2011

avaro/wyniki konkursu

Tak jak obiecywałam dzisiaj mam dla was outfit. Nowością jest tu tunika, którą otrzymałam od sklepu AVARO. Jest ona bardzo milutka w dotyku i rewelacyjnie się dopasowuje do ciała :) Połączyłam ją z ciepłymi legginsami i efekt jak dla mnie wyszedł zadowalający. Zachęcam was także do przejrzenia oferty owego sklepu, znajdziecie tam rewelacyjne ciuszki na każdą okazję. Tymczasem odsyłam was, abyście same stwierdziły co sądzicie o takim połączeniu?












Kurtka - diverse
tunika - AVARO  
torba - allegro 
leginsy - sh 
buty - no boso 
wisiorek - ZIELONY KOT

_______________________________________________

W dzisiejszej notce podaję także wyniki konkursu organizowanego wraz ze sklepem manila.pl


Zwyciężczyniami są;

1) madame.asja@wp.pl

oraz

2) kama.11101996@wp.pl

GRATULUJĘ! 
poproszę o kontakt mejlowy:
milena72@vp.pl

peerfectlly.

55 komentarzy:

  1. śliczny outfit. :D
    Gratuluję zwycięzcą.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torba jest po prostu genialna! i love it! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta tunika. gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz:) piękna kurteczka:)





    zapraszamy do nas:*
    http://easystylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna kurteczka :), lubię takie kożuszkowe rzeczy :), teraz jestem w trakcie poszukiwać czegoś takie, ale dłuższego. Z tym, że nie wiem czy się opłaca... bo przecież nie ma zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie !
    z resztą ty zawsze wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. twoja kurteczka jest wspaniała!Kiedy ją kupiłąś w diverse?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje (tania odzież, już od 9,90 zł):
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  9. piękną masz kurteczkę!:)

    ojej wygrałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. baardzo fajny kożuszek i buty. podoba się. super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. u Ciebie też ślicznie! Super zestaw, tak jak lubię:) Poza tym masz bardzo ciekawą urodę, czyżby korzenie hiszpańskie, włoskie?

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki masz piękny kożuszek. <3 fajny set. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tuniczka jest śliczna <3!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej! Ja chcę Twoje włosy! ;>
    Cholerne geny! ;D

    Buciki super.

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz fajny kożuszek
    gratuluję zwycięzcom, u nas też konkurs a do wygrania sesja fotograficzna!! :) może weźmiesz udział alnbo ktoś z Twoich znajomych byłby chętny,
    pozdrawiam serdecznie

    Marty

    http://bemymusthave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny outfit. :) ta tunika cudna, a wisiorek prześliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zestawik jest śliczny, nie mogę się napatrzeć na twój cudowny kożuszek! <3 i boski naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  18. super! kurtka jest świetna :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna kurtka i boska tunika!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. to bardzo miłe :)
    dodaję, może załapię się na nast konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie, sweterek świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super kożuszek, dodaję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne połączenie!
    butyy najbardziej mi sie spodobały, torba i sweterek również. tylko pozazdrościć:>

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszam na konkurs
    http://theshortblackdress.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny asymetryczny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wspanialy look,wszystko mi sie podoba co masz na sobie,bez wyjatku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ta tunika jest cuudowna. wspaniały outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw, szczególnie podoba mi się kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw :) Torebka jest cudna! Mogłabyś podesłać mi nazwę sprzedawcy u którego ją kupiłaś? :) Z góry dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń