sobota, 26 listopada 2011

Zielony kot, jubileo


Witam was w miarę ciepłą sobotę, bynajmniej u mnie. W dzisiejszym zestawie chciałam wam pokazać co otrzymałam od firm zielonykot i jubileo. W outficie dominuję zdecydowanie kolor brązowy! Tak jakoś wyszło przy dobieraniu ciuszków. No i bym zapomniała, oczywiście nowością też jest moja torba zamówiona na allegro.










kurtka - diverse
spodnie - no name
sweterek - sh
torba - allegro
pierścionek - ZIELONY KOT
naszyjnik sowa - JUBILEO
buty - no boso

Miłego weekendu,
peerfectlly.

65 komentarzy:

  1. po ile kupiłaś tą torbę? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw . jak ja uwielbiam Twój styl ubierania się :>
    a naszyjnik i pierścionek boskie . na taki naszyjnik poluje już od dłuższego czasu i nigdzie nie moge takiego dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobny naszyjnik ; ) bardzo ładna kurta, buty, spodnie, torba.... ładne wszystko ;:* zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wisiorek i pierścionek *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zestaw ;D
    mam taką samą sowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej! Ty zawsze wyglądasz świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam pierścionek, tylk oserbrny :) a sówka urocza; )

    OdpowiedzUsuń
  8. te urodziny mam nadzieje, że będą wyjątkowe, bez fałszywych twarz w moim życiu ;-)
    to dopiero 16 także.. ;-)

    jak do tej pory urodziny dla mnie były zwykłym dniem, tylko z większą ilością rozczarowań. ;-)

    poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki ;-)
    no tak, niby 16, a neidługo szybko zleci. Może wkońcu stanę się bardziej ambitna i znajdę pomysł na siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje ! :)
    Świetna torebka ;D i pierścionek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oddaj mi twój wzrost,też bym chciała mieć 173 ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz! Kurtka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham tą sowę, kokardkę i Twoje buty! No a o kurtce już nawet nie wspomnę ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję:):* świetna kurteczka! Bardzo Ci w niej ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobaj mi się ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się buty :P

    Zapraszam do mnie:* Wielkie zmiany
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za komentarz.;)
    Zajebiste spodnie. ;)
    Pozdrawiam i obserwuję. Mogę liczyć na Cb.? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty, torba i pierścionek - faworyty ;d
    kurtkę kocham, spodnie świetne, całość boska :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja dalej kocham te spodnie...
    świetne buty i sowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nowy adres bloga i wpis.
    http://moocca.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja , a biżuteria po prostu super ! A ten pierścionek jest cudowny ! :] :p

    OdpowiedzUsuń
  23. mam prawie taki sam wisiorek i pierścionek! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestaw! Genialna torba!
    Zapraszam na www.thehajnowka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz :) Boski łańcuszek.
    Może dodamy się do obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  26. Sówka po prostu prześliczna! :) A cały outfit bardzo przyjemny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny zestaw! podoba mi się sweterek i pierścionek, mmm♥

    OdpowiedzUsuń
  28. pierścionek jest prześliczny. Biżuteria z zielonego kota jest bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam do siebie na konkurs


    http://joanna-palej.blogspot.com/2011/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam twój korzuszek! Śliczny łańcuszek z sówką <3

    OdpowiedzUsuń
  31. kurtka mi się bardzo podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna kurteczka i torebka! : )

    http://vividdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. torebka jest chyba najlpesza, pierścionek również. Podsumowując, wyglądasz przecudownie :3

    byłoby mi przemiło gdybyś wpadła do mnie:
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny ten outfit ; )

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ^^
    Obserwyjemy ?

    OdpowiedzUsuń
  35. super wygladasz ;) i masz cudowna urode, co Ci nie raz powtarzalam ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. torba i buty są po prostu geeeenialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. jo musi zrobić następne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny kożuszek,torebka i buty :) Zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna kurtka!! Dziękuję za komentarz na naszym blogu:)

    OdpowiedzUsuń