poniedziałek, 21 listopada 2011

wellingtons


Co prawda kalosze już dawno wam pokazywałam, jednak jeszcze nie miałam okazji pokazać ich w żadnym zestawie. Dzisiaj jest dosyć ciepło, ale na chodnikach widać kałuże, więc z chęcią wskoczyłam w kaloszki :)  Moje brązowe rurki wyglądają na tych zdjęciach jak czerwone, więc z góry przepraszam, ale to wina światła. 






 płaszcz - zara | apaszka - chiński | spodnie - no name | kalosze - no boso

I jak, podoba się wam?
Myślę nad jakimiś zmianami na bloguuu, ale to muszę mieć na to czas :-)

Zapraszam do:



peerfectlly.


49 komentarzy:

  1. mi się bardzo podoba, i te kontrasty: spodnie i płaszczyk i jasny dół - SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kalosze.;DD
    outfit też boski. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się tu podoba ! i szal w panterkę i kolor spodni i kalosze ( ja mam w zebrę :D ) i płaszcz !

    OdpowiedzUsuń
  5. od zawsze chciałam mieć kalosze :)
    te twoje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, fajnie ubrana jesteś .;p Zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję, Twój też <33
    ślicznie się ubrałaś :P
    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne kalosze! ogólnie podoba mi się cały strój :)
    dodajemy di obserwowanych? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. ale swietne kaloszki;) ja chcialam sobie kupic w kwiatki;d

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi sie zestawienie granatowego płaszcza z brązowymi rurkami, szczególnie, że masz takie szczupłe nogi :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo to bardzo fajnie wyglądają te spodnie! ;) Podoba mi się chustka! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw!

    +zapraszam do mnie, wyprzedaż ubrań!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kaloszki,bardzo mi się podoba secik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za komentarz ;D
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. już dodałam , teraz twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojj tak mi sie bardzo podoba ;)) i kalosze dobrze ze dalas again bo ja ich wczesniej nie mialam mozliwosci zobaczyc ;D super;**

    OdpowiedzUsuń
  17. skoro Ci się podobają to zachęcam do udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kalosze świetnie by wyglądały z beżowym płaszczykiem <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jedynie zmieniłabym w tej stylizacji buty ;)! a poza tym bardzo ładnie wyglądasz .

    wpadnij do mnie ;-P

    OdpowiedzUsuń
  20. Bo to nie jest wybitny film :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję ślicznie :), mi sie podoba apaszka :D , obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne spodnie;-)))

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zestawienie!!!:):*:*:*:*

    pozdrawiam serdecznie,
    ola

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuje :)
    prześliczny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  25. hej ; )) siwtny blog i fajnie go prowadzisz ;p
    fotki cudowne ; ))
    pozdrawiam + obserwuje i zapraszam do mnie ; p

    OdpowiedzUsuń
  26. super masz te kalosze :)i spodnie
    bardzo fajny blog
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń