czwartek, 17 listopada 2011

My little boo


Hej hej wpadłam do was na chwilę, ten tydzień jak już pisaałam jest straszny, jednak jeszcze tylko jutro i weekend podczas którego trochę odżyję. Mam nadzieję.. ; -)

Chciałam wam też przedstawić mojego małego zwierzaczka! Którego kocham bardzo, bardzo mocno mimo, że to tylko świnka morska. Jednak jest ważną częścią mojego życia. Kocham to jak się zachowuję.. ;-) nawet  to, że mnie często gryzie. Mały potwór! Nazywa się Józek :D




Podoba się wam? :) 
Chciałybyście post o moich kosmetykach, których używam na codzień? :)
Miłego popołudnia ;-*


48 komentarzy:

  1. Jaka słodka

    Zapraszam do mnie :**
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej słodziak, też kiedyś miałam podobną świnke :>

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziak ^^ pewnie, że chcemy taki post. fajna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam świniaka i psiaka ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluza :) mooj Józeek <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a lovely post, It's adorable!!

    Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???
    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna świiiinka! ;) Ja miałam trzy, ale żadna nie dożyła tego dnia ;/ Marzy mi się nowy zwierzak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki słodziak, jeeeejku! Ja miałam fretkę, ale stało się co się stało i już nie ma :) a też ja bardzo kochałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka urocza świnka <3 a bluzka bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Józek jest świetny! :)
    Post o kosmetykach chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny blog :) będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz i skomentujesz bloga ;)
    obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://pateey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. heh ale słodziak :) podoba mi sie bluza, sama na taką poluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. bluza - sportowa, takie lubię ;>. świnka - fenomenalna, a szczególnie jej imię, hahaha <3. zapraszam na swojego nowego bloga : happier-mi.blogspot.com, mam nadzieję, że zajrzysz :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki slodki! :)

    http://letsgotonewyorkandhavefun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam świnkę morską zdechła : ( nazywała się Szybcioch ;* . twoja to taki słodziak :*

    OBSERWUJEMY ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świnkę?! Jej zazdroszczę ci, moje zagryzł mi pies parę miesięcy temu :( Świetna bluza ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodalam cie :) licze na rewanz :) Śliczniutka świneczka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodka świnka hehe :) Bluza idealna na ubierania na tzw. cebulkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. ojj jaka słodka świnka :D

    zuki-berlin.blogspot.com
    dodajemy sie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna ta świnka morska :)))

    + zapraszam do sb . :)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny blog :D
    wpadniesz na moj? :)

    http://udawanieszczescia.blogspot.com/
    jest o tym, że dziewczyna cierpi. Tak na prawdę każdy z nas ma chwile słabości..

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że świnki morskie można kąpać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bym chciała takiego posta! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki słodki maluszek! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania wybrana przez Ciebie rzecz ze sklepu internetowego z ubraniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna bluza. :)
    Ale słodziutka świnka morska. < 3

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama miałam 2 świnki morskie ale niestety już nie żyją..;c
    A dzisiaj 'zdechł' mi chomik.. ;c Nie lubię tego określenie 'zdechł' daletgo tak je zapisałam..:)
    A Józek jest śliczny..^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę,że nie tylko ja kocham świnki morskie! : D Twoja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń