sobota, 19 listopada 2011

My favorite cosmetics/my make-up :)

Cześć, tak więc dzisiaj dodam postach o moich kosmetykach jakich używam na co dzień do makijażu. Mój co dzienny makijaż jest zwyczajny i nie przesadzony, tak mi się wydaję.. :) Bo po co nakładać na siebie tonę makijażu? Podobno naturalność jest najpiękniejsza :)



Na początek używam EYE LINERA jest to ciężkie,
ponieważ jeszcze nie mam takiej dobrej wprawy, ale się uczę :D

Wibo - 7,99 zł



Następnie używam tuszu. 
Różnych marek, tym razem wybrałam MAYBELLINE TURBO BOOST.
Niby 5x większa objętość rzęs.. no właśnie 'niby' :)

MAYBELLINE - 16,99 zł

Na twarz nakładam NIVEA VISAGE pure effect MATT BEAUTY.
Matujący krem nawilżający + lekki podkład.
Jestem z niego bardzo zadowolona i używam go już bardzo długo.
Nie lubię fluidów, zresztą jest mi nawet nie potrzebny, wystarcza mi ten krem :)


NIVEA - 12,99 zł

I na sam koniec używam błyszczyka/pomadki. 
Różnie to bywa, zależy to od tego czego mi się zachcę.
Zazwyczaj jednak używam pomadek NIVEA :)



I to wszystko, a efekt końcowy wygląda tak: 




Piszcie swoje zdanie, co myślicie na temat mojego makijażu :) 
Miłego weekendu ;-*

45 komentarzy:

  1. Z pomadkami Nivea bywało u mnie różnie - jedne mi odpowiadały inne nie. Teraz ich nie używam, gdyż w mojej kosmetyczce królują nieśmiertelny Tisane i Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, chociaz moja przygoda z nivea visage zakonczyła sie fiaskiem:(
    obsypało mnie:( wiec to produkty nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. też wolę jak jest lekki, prawie niewidoczny makijaż ale widać ze buźka zadbada :) ja tam jeszcze mam czas na tusze itd . na razie planuję kupić krem coś w tym stylu jak Twój z Nivea, gdzie go znalazłaś ? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. robisz świetny makijarz ;) masz racje naturalność jest najpiękniejsza dlatego taka ładna dziewczyna jak ty nie powinna ukrywać się pod toną pudru fluidu i jeszcze niewiadomo czego ;))
    a pomadki Nivea są świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam żadnego z tych kosmetyków,ale widzę,że efekt jest super. :) Ja też na co dzień nie robię zbyt dużego makijażu, właściwie to używam tylko korektora i tuszu do rzęs, czasem kredki.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest bardzo ładny. : )
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:) też lubię pomadki nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety ze względu na cerę naczynkową muszę używać zimą podkładu :). I tak samo jak Ty ciężko mi idzie eye liner :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czesc :)Mam dla Ciebie propozycje:) mam mozliwosc kupienia marynarki lub kurtki w H&M po znizce:) Ja nie potrzebuje obecnie nic, a szkoda zeby rabart sie zmarnowal;) Np marynarka ktora kosztuja 149.90 moze kosztowac 109,9..:) Niestety moge wykorzystac to tylko do jutra wiec szybko trzeba sie decydowac;) w razie czego pisz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie i świeżo, a eyelinerowa kreska świetnie Ci wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie! ;)

    w wolnych chwilach zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. też miałam ten tusz, może i nie zwiększał aż tak tej objętości rzęs, ale generalnie byłam z niego zadowolona :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Naturalność jest najlepsza, nie podobno, tylko na 100% ;))
    Mam tu trochę do napisania, co do Twojej notki :D
    No więc eye liner... też go używałam i bardzo go lubiłam, ale mi się skończył, mam zamiar kupić go ponownie, bo byłam z niego zadowolona, a kreskę szybko wyćwiczysz ja jeszcze niedawno byłam w tym lewa, a teraz robię to raz dwa ;)
    Właśnie zastanawiałam się co sobie kupić, kiedy skończy mi się podkład, bo też uważam, że go nie potrzebuję. A ten krem z NIVEA bardzo mnie zaciekawił, chyba go sobie kupię, skoro jesteś z niego zadowolona ! ;)
    Powiem Ci, że mój dzienny makijaż wygląda identycznie! :D Zainspirowałaś mnie do zrobienia takiej notki na blogu :D Bardzo ładnie Ci w takim delikatnym make up'ie :)
    No i na koniec, jeżeli masz ochotę zajrzyj do mnie na bloga ! ;);*
    Ale się rozpisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę sobie kupić ten krem z nivea :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz, i ten make up <3 Już 9 numer mojej gazetki blogowej,zajrzyj

    OdpowiedzUsuń
  16. Racja, najważniejsza jest naturalność, a nie tona pudru! :D
    Poza tym mam ten sam eyeliner :)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten sam eyeliner :)
    mój makijaż na co dzień jest bardzo podobny do Twojego, dodałabym jeszcze tylko korektor i biały cień, który nakładam tuż pod brwią dla rozświetlenia oka :)
    pomadki NIVEA to mój faworyt w pielęgnacji ust :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio przy sprzątaniu wyrzuciłam ten krem z podkładem 2w1 z Nivea, raz użyłam... Niestety nie dla mnie. A pomadki Nivea uwielbiam! :)

    Zapraszam do siebie,
    www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja używam eyelinera prawie co dzień i jest coraz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też zrezygnowałam z tego Nivea 2w1. Za ciemny był dla mnie.

    Zapraszam do mnie!
    http://niebieskookagigi.blogspot.com/
    P.S. Jest też konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym robiła cieńsze kreski ;> a tak bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny,świeży i naturalny makijaż:)Piękna kreska!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham te owocowe pomadki NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog!!!!!!!!!!!!!:D

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny makijaż:) mi niestety kreski ciągle wychodzą krzywo :<

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny ten makijaż, ja używam podobnych produktów ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna notka! :-) Miałam kupić ten tusz, ale z tego co piszesz dobrze, że tego nie zrobiłam :-) Mmmm pomadki Nivea, moje ulubione;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. polecasz ten krem? :) wydaje mi się być dobry rozwiązaniem i dla mnie gdyż również nie lubię fluidów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest tłusty,dlatego używam go na noc. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam balsamy i pomadki do ust <33
    dzięki "kocie" haha :3
    ciekawe jakie miny bd mieli moi czytelnicy jak zobaczą te zdj. z pentagramami i wgl. haha :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Używałam tego tuszu do kresek ale raz dwa rozdwajał mi się pędzelek. Teraz używam deeplinera i o wiele lepiej mi się maluje kreski. Swoje mogłabyś trochę poćwiczyć, wydają się nierówne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny makijaż, ja też lubię kreskę na górnej powiecie, właściwie maluję się tak codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O tak!!!!
    Ja używam tego eye linera od paru lat i jak na taką cenę jest naprawdę dobry:)
    zapraszam do mnie, wiekszosć moich stylizacji jest z eye- linerem:)

    oczywiście obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego blogu:)!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Strasznie Ci zazdroszczę, że nie potrzebujesz podkładu. Ja niestety mam taką cerę, że bez niego ani rusz ehhh

    OdpowiedzUsuń
  35. też mam ten eye liner, nie drogi, ale jest mega:) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. używam tych samych kosmetyków. tyle, że maskarę mam taką samą, ale niebieską. błyszczyk z chili jest super. mam różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękno twki w prostocie....
    Te słowa wydaje mi się, że powinny idealnie pasować do Twojego makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. masz fotogeniczną buzię. gdybyś była we Wrocławiu to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń