niedziela, 13 listopada 2011

legginsy

Hej hej witam was. Dziś kolejna stylizacja, tym razem bardziej na sportowo. Leginsy, sportowa kurteczka i emu :) Prosto i wygodnie. Jednak już trochę za zimno.. Jesień gdzieś już nam uciekła i zbliża się powoli zima, wieczorami jest już na prawdę bardzo mroźno. Przede mną ciężki tydzień się zapowiada, ale mam nadzieję, że znajdę czas na zajrzenie tutaj. Może paczuszki, których wyczekuję umilą mi choć trochę nadchodzący tydzień.. oby ;-). 
Przejdźmy do stylizacji. 








kurtka - adidas | legginsy - no name | emu - bata

Ps1: co do poprzedniego konkursu użytkowniczka się jeszcze do mnie nie zgłosiła, więc poczekam jeszcze z 2-3 dni i jak się nie odezwie, będę zmuszona zrobić kolejne losowanie.

Ps2: jak widać mam nowy nagłówek, dzięki - http://rubbiv-style.blogspot.com/
Dziękuję bardzo i serdecznie polecam - możecie się do niej zgłaszać, aby wykonała wam nagłówki :)

MIŁEGO TYGODNIA BLOGGERKI :)!

56 komentarzy:

  1. Poprzedni nagłówek był ładniejszy jak już mamy porównywać. Ten ma za mało kolorów. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoja kurtkę i torebkę ! <3
    Ładny nowy nagłówek ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluza. a nagłówek to nie jest jakiś specjalny : \

    OdpowiedzUsuń
  4. co do nagłówka, wiadomo każdy ma inne zdanie :-) Pewnie niebawem i tak inny się pojawi.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spodnie. te zamki w kieszeniach świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe. no dobrze, fajna kurtka! ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja <3
    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja!
    podoba mi się kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne legginsy! Całość zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Boskie te legginso-spodnie i bambosze Emu <33

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie troszeczkę za bardzo nieczytelny ten nagłówek.
    No i legginsy... wciąż się upieram, że legginsy to tylko grubsze rajstopy i to co nie powinno być widoczne powinno być zakryte... ot taka moja uwaga :).

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te legginsy :) jesteś bardzo zgrabna! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę bo świetny CI zrobiła nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Napisalam, ze moj blog ma taka i taka ogladalnosc, ze ma wielu odbiorcow, ze porzusza przede wszystkim szafiarska tematyke ;) i ze obie strony beda miec korzysci ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie! :)
    Uwielbiam Adidas:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja ;) Ładne te buty! Takie trochę inne niż zwyczajne buty emu :)
    http://choco-fashion.blogspot.com <---mój nowy blog! Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. tak, glany są bardziej jakby... inne xd

    OdpowiedzUsuń
  18. PODOBA MI SIĘ KURTKA :)
    zapr. do mnie-denzee.

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka i leginsy są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie to wszystko razem wygląda ;p

    Podoba mi się kolor leginsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny zestaw! :)
    Sportowa kurteczka ładnie komponuje się z leginsami.
    Nagłówek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne spodnie i torebka. Masz piękne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna torebka :3
    dzięki kocie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam taką bluzę z Adidasa , tylko , że ma złote paski po bokach i złotego liścia na plecach ;)
    Stylizacja prosta i wygodna - moim zdaniem taka najlepsza ! :)
    + Obserwuję i licze na to samo (;
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny zestaw, fajny blog. zapraszam do mnie: meguette.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne leginsy, a przede wszystkim swietna figura! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. hello, pamiętasz jeszcze Mi? właśnie powróciłam z nowymi pomysłami + nową odsłoną swego bloga ;>. serdecznie zapraszam: mi-justlive.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  28. a tak wgl, to masz boska figurę ;> hah, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masz śliczne spodnie :D Szukam właśnie czegoś w tym stylu o takim kolorze :P

    OdpowiedzUsuń
  30. noo lubie takie kolory :)
    Ładnie się storisz !
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo wygodnie i ładnie ;)
    Kurtka mi się strasznie podoba i emu są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  32. mega kurtka!!!! Super:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:*:*:**:

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna bluza ;>

    zapraszam do mnie! ;> a jeśli mój blog ci sie podoba dodaj go do obserwowanych! mi będzie bardzo miło i napewno sie odwdzięczę! ;)

    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Heej.!!
    Zapraszam do mnie.!!!
    U mnie filmik z okazji półrocza prowadzenia bloga.!! ;))
    Zapraszam...!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi ! Your blog is really amazing and I follow you naturally !
    Come to visit mine if you want, and follow it if you like it !!
    xo xo
    http://the-city-of-bl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne nogii xdxd
    Heh Fajne, fajne
    I zaje*iaszcza torebka!Skąd?

    OdpowiedzUsuń