sobota, 5 listopada 2011

COAT

Ostatnio z tą pogodą jest coraz gorzej, w tygodniu w ogóle nie mam czasu robić zdjęć bo gdy wracam ok. 16 już się robi szaro. Dlatego dzisiejsze zdjęcia nie są najlepszej jakości, były robione ok. 16:20.. 


W dzisiejszej stylizacji dominują ciemne kolory. Płaszczyk który idealnie nadaję się na jesienne spacerki. Chociaż nie ukrywam, że wczoraj było mi w nim zimno! Spódniczka + czarne rajstopy = coś co kocham :)



płaszczyk - zara | spódniczka - stradivarius | buty - naomi

TEGO, KTO SIĘ JESZCZE NIE ZGŁOSIŁ -
SERDECZNIE ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE
NA PEWNO PRZYDA WAM SIĘ JAKIŚ CIUSZEK :-)

Miłego weekendu blogerki ;-)\

55 komentarzy:

  1. no cóż, nie lubie gdy szybko robi sie ciemno.. Póki co u mnie jesień bardzo słoneczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteś chuuda :3 co do pogody to faktycznie jest już kiepsko, bo i zimno, no i ciemno tak szybko :C ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny plaszczyk i spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny outfit :) bardzo przypadł mi do gustu ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódnica :)

    http://www.joanna-palej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się, ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam bardzo podobny płaszczyk tylko z klamrą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny outfit. Zgrabniutka jesteś :)
    Ciekawy blog, dodałam do obserwowanych :)

    Pozdrawiam, Natallie.

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba masz pełno takich spódniczek? - bo są boskie! Pięknie na Tobie leżą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie kontrastuje ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz:)
    ładnie ci w tej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :D
    ładne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz :) eej ale masz świetne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ze zdjęciami ten sam problem co Ty... frustrujące...

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejna co ma zgrabne nogi i kolana :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak spoglądam na twoją rękę i chyba widzę zegarek? który bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie ty masz chuda nogi, boskie! :D
    myśle tak samo jak ty XD

    OdpowiedzUsuń
  18. jakież śliczne nóżki!! Bardzo ładnie wyglądasz, a na zdjęciach widać już taką jesień... niestety... ale niebieska spódniczka troszkę rozwiewa ten "jesienny"kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładniutki kolorek spódniczki ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. zmiana czasowa źle wpłynęła na mój nastrój.. na prawdę za wcześnie jest ciemno..

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny blog : )
    zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny płaszczyk ;]
    Mega zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. boską masz figurę. :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. mi jest zawsze zimno ;d śliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie :) pozazdrościć nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super buty;**
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń