niedziela, 6 listopada 2011

CHICOCHICA

Hej, dziewczyny dzisiejsza notka będzie o sklepie CHICOCHICA, 
z którym nawiązałam współpracę :) 
W swojej ofercie posiadają cudowną biżuterię na różne okazję, w świetnej cenie.
Bransoletki w stylu Lilou, koraliki w stylu pandora, charms'y i wiele innych.
Co ich wyróżnia? cena, wybór oraz jakość. Teraz zobaczcie co ja otrzymałam od sklepu :




Bardzo mi się podoba mój prezent, dlatego już niebawem ukaże się stylizacja z tą biżuterią :) 
A wam podoba się mój prezent? Jakie macie zdanie na temat chicochica?
Zachęcam was do zakupów!

Na koniec macie moje fotko:


PRZYPOMINAM O KONKURSIE, KTÓRY NADAL TRWA!!!


60 komentarzy:

  1. świetne rzeczy ! bransoletka z serduszkami wygląda cudnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog zapraszam do mnie !
    dodaj do obserwatorów i myślę na to samo .
    będę tu wpadać .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tych prezentów :).
    pozdrawiam ;*
    śliczna biżuu ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bransoletka:) Bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam i obserwuję!:) http://esthrelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ładna :)

    Zapraszam do mnie :**
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten sklep! Właśnie ze względu na moje ukochane koraliki w stylu pandory:-) Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ta biżuteria !

    http://www.joanna-palej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współpracy :D
    śliczną biżuterię dostałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna bransoletka :> kolczyki mam podobne- białe i czerwone.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne bransoletki a zdjęcie piękneee;]

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie wyszłam na zdjęciu! Bransoletka z gwiazdką piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te bransoletki.;D pięknie wyszłaś na zdjęciu.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za taką biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bransoletka z serduszkami jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta biżuteria jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna biżuteria! Nie mogę się doczekać stylizacji z nią ;) Oczywiście obserwuję, jeśli masz ochotę możesz zrobić to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne prezenty, zazdroszczę ! zwłaszcza bransoletek ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. mam takie same kolczyki wkręciki tylko ze robiłam je sama ze starych i brzydkich kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super biżuteria ! :] :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne prezenty! Zazdroszczę, też chciałabym nawiązać współpracę z jakąś firmą ;)
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna ta bransoletka : )
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety mój blog ma jeszcze chyba za małą oglądalność ;)
    Obserwujmy więc ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny prezent, zajrzę na pewno na stronę sklepu, bo ost. szukałam biżuterii na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej. mam pytanie, jak nawiazywalas z nimi wspolprace i jak dostalam emaila z odpowiedzia musialas do nich dzwonic? czy mozna to inaczej rozwiazac? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna biżuteria, a najpiękniejsze kolczyki, uwielbiam takie "kryształki" :) gratuluję współpracy i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. no wlasnie ja dostalam ze jest zainteresowany, i zebym zadzwonila jutro w sprawie wspolpracy o.O fajnie ze mam cos na karcie. a ty co dostalas?

    OdpowiedzUsuń
  28. no kurde, to czemu ja mam dzwonic? :O
    a moge normalnie odpisac i powiedziec ze nie mam jak oddzwonic? XD
    to jest dziwne o.O

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszczę tych drobiazgów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bransoletki śliczne :) Zdjęcie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. mm piękne te bransoletki, pozazdrościć współpracy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bransoletka z gwiazdką jest śliczna i fakt, bardzo przypomina lilou :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ocg, jakie słodkie. !
    ja też chce takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. podoba mi się Twoja bransoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe prezenty!!!! Zazdroszczę!!! Super!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale śliczna ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zainspirowałam się poprzednim postem na tak dużo biżuterii hehe :)

    OdpowiedzUsuń