poniedziałek, 7 listopada 2011

BIŻUBIŻU

Dzisiaj kolejny post :-) jestem w szoku codziennie do was piszę, ale to chyba dobrze prawda? :) Zdjęcia z wczoraj, średnio wyszły ponieważ było ostre słońce.. a no i aparat na wyczerpaniu, ledwo co zdążyłam zrobić zdjęcia :) 
W stylizacji pojawia się biżu z chicochica i spódniczka, którą otrzymałam od partnersa. :)






kurtka - F&F
torebka - no name
spódniczka - partnersa
kozaki - no name
biżuteria - chicochica

Na konkurs zgłosiło się póki co 40 osób, zachęcam was do powiększenia grona :-) 

39 komentarzy:

  1. ślicznie :) świetna bransoletka !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit!
    mam identyczną spódniczke :)

    u mnie nowy post zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz.
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. hej mogłabyś podać mi swojego maila ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne dobranie ;)
    a to chyba dobrze, że mamy słoneczną jesień! ^^
    mam pewną prośbę: zainteresowała mnie ta torba, której niestety nie widać na żadnym ze zdjęć. Czy mogłabyś w którymś z kolejnych postów ją pokazać? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są śliczne :)

    http://www.joanna-palej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. już napsiałam e-maila ;))

    bosko wygladasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie mi sie podoba ta spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie masz świetne ciuszki, kurtka, butki, spódniczka; )

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit :) podobają mi się takie skromne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglądasz;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    POzdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  14. czasem przy ostrym słońcu można zrobić naprawdę fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o dzięki wielkie za ten link ;* wiedziałam, po prostu to czułam, że mi sie spodoba:>

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu,
    Pięknie wyglądasz:)

    +POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  17. o ty gadasz zdjęcia świetne, i ślicznie wyglądasz : >>

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz piekne jesienne zdjecia! no i gratulacje dla fotografa :) wiecej wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdięcia
    +POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  20. strasznie podoba mi się ta spódnica. ♥♥♥
    :)

    OdpowiedzUsuń