środa, 23 listopada 2011

ask me :)



Cześć dziewczyny, dzisiaj nic specjalnego nie mam wam do pokazania :) Czekam chyba na 5 paczek i żadna nie przychodzi.. ech ;< no cóż trzeba być cierpliwym. Cieszę się, że jest nas tutaj coraz więcej bo już ponad 300 :) Dziękuję wam za każdy komentarz, który jest dla mnie mobilizacją do dalszego działania ;-) 


A w dzisiejszej notce,
 możecie mnie pytać o co tylko chcecie :) 
Chętnie wam odpowiem na wszystkie pytanka :) 


Dlatego jeśli chcecie wiedzieć coś więcej o mnie,
np. ile mam wzrostu czy ile ważę oraz wiele innych.
Po prostu śmiało piszcie pytanka w komentarzach :)

Miłego dnia, 
peerfectlly ;*

36 komentarzy:

  1. jeśli mialabys w sobie cos zmienic to co by to bylo ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie chciałabyś mieszkać ? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. co najbardziej w sobie lubisz, a co nie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomyłs ^^
    ja chciałabym wiedzieć ile mniej więcej miesięcznie wydajesz na ciuchy , buty , dodatki id ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne zdj. ;)
    i takie pytanko ode mnie. jak ma na imie Twoj chlopak i ile ze soba jestescie? :) jesli nie chcesz na nie odp to nie musisz. ;) pytam z czystej ciekawosci. : >
    pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje ;) na pewno pokaże, heh miałam tak samo, czekałam i czekałam a tu nic, a po jakimś czasie co dzień jedna paczuszka przychodziła ;) zdradź mi na co czekasz?

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna jesteś, masz świetną- oryginalną urodę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. to ładnie, więc czekam z niecierpliwością na outfity z nowymi nabytkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycam się Twoją urodą! Masz śliczny makijaż ;) Ciekawa jestem właśnie, ile masz wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne fotki ! : * zapraszam do mnie ; * ode mnie na razie brak pytań ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. patrze na zdjecia nizej i jestes idealna masz cudowną figure oraz urode !!
    zazdroszcze Ci

    OdpowiedzUsuń
  12. fingerr: bez przesaaady :) nie jestem idealna.

    OdpowiedzUsuń
  13. jakbyś określiła swój sposób ubierania się? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm w takim razie pytanie ode mnie :D Twoim zdaniem jakie masz wady i zalety? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje największe marzenie i pasje? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę, że pytanie, które chciałam zadać się już powtórzyły ;p ładne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się twój blog, mam nadzieję, że wpadniesz do mnie ; -)
    zapraszam :
    http://normalnie-nie-normalne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam pytań, ale piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  19. ile dochodziłaś do wprawy rusując kreskę ? I co wolisz kredkę czy coś innego? ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia. :)
    Pytanko: jesteś zadowolona ze swojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  21. masz jakieś inspiracje, ideały, którymi kierujesz się w osobistym życiu? A może nie tyle kierujesz się czyjąś osobą, ale podziwiasz ją za coś? Ktoś kto zmienia Twój pogląd na świat.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pytanie co do włosów- jak Ty to rrobisz, że ukłądają Ci się tak zajebiście? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja się może spytam co Cię skusiło do zaczęcia pisania bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne footki:)
    ulubiona woklaista:)
    i podaj tytuł jakiejś fajnej piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń