czwartek, 24 listopada 2011

answered


Nie ma na co czekać, także dzisiaj już odpowiedzi do wczorajszych pytań :) 
 Troszkę ich jest, a więc po kolei :)

1) Trudne pytanie.. hm. Co bym miała zmienić?
W zasadzie nie mam takiej rzeczy, którą bym chciała zmieniać. 
Lubię siebie i swoje ciało, no może parę niedoskonałości by się znalazło ;)

2) Nie mam jednego ulubionego jest ich kilka.
Pudrowy róż, czarny, biały, szary, brązowy :)


3) Póki co jest mi dobrze tu gdzie mieszkam.
A w przyszłości zobaczymy, nie mam konkretnego miejsca :) 



4) Lubię swoje oczy, nie lubię moich wystających żeber.. 


5) O jej nie wiem,  to zależy od moich funduszy :) 
Nie w każdym miesiącu coś kupuje, czasem udaję się do sh :)


6) 173 cm ;)


7) Mój chłopak ma na imię Krzyś i jesteśmy ze sobą prawie 2 lata :) 


8) Ważę 52/53 kg :)


9) Swój styl ubierania się jakbym określiła? hmm, nie mam konkretnego stylu.
Ubieram zazwyczaj to w czym mi wygodnie. 
Chociaż bardzo lubię nosić spódniczki i wysokie buty ;)


10) Moją wadą jest to, że jestem za dobra i nie potrafię się obrażać. 
Zalety? Nigdy się nie spóźniam! :D


11) Póki co chciałabym dobrze zdać maturę i dostać się na dobre studia ;)
Oraz wylegiwać się na Lazurowym wybrzeżu :)


12) Na początku była zwykła kredka i od tego się wszystko zaczęło :) 
Ile dochodziłam do wprawy?
Nie wiem, nadal jeszcze nie jestem wprawiona a już dość długo się tak maluję :)
Eyeliner w kredce/pisaku jest najlepszy według mnie ;-)


13) Mój blog cały czas się rozwija, mam go dopiero od lipca, ale póki co jestem zadowolona :)


14) Nie mam konkretnej osoby, którą się inspiruję. Inspirację czerpię ogólnie od ludzi, od otaczającego mnie świata. Często tak mam gdy idę i widzę fajnie ubraną dziewczynę to aż miło mi się patrzy i jej zazdroszczę wyczucia stylu :) Ja wciąż szukam..


15) Może to będzie banalna odpowiedź, ale nie robię z nimi NIC. 
Często mnie denerwują i mam ich dość i wcale się tak zajebiście nie układają!
Z natury mam lekko kręcone/falowane.



16) Co mnie skusiło? We wakacje zaczęłam przeglądać modowe blogi i tak to się zaczęło.
Spodobało mi się, a dodatkowo namawiała mnie mama :-)


17) Ostatnio wzięło mnie na Coldplay :-)
Fajna piosenka: Rihanna - we found love,
Coldplay - up in flames


Mam nadzieję, że dzięki tym odpowiedzią dowiecie się czegoś więcej o mnie :) 
A jeśli macie jeszcze jakieś pytanka to zapraszam na mojego FORMSPRINGA.

A już niedługo nowy outfit ;-) 

Trzymajcie się,
peerfectlly.

18 komentarzy:

  1. o nie ! masz tyle wzrostu co ja, a ważysz 10kg mniej... wpędzisz mnie w kompleksy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. no ladne odpowiedzi,ladne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie więcej się o tobie dowiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe , mój ulubiony kolor to tez pudrowy róż :D i jestem 1 cm niższa od ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow namawiała cię mama :o ciekawych rzeczy można się dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. już ja coś wymyślę :P nie odpuszczę dopóki nie zrzucę minimum 5kg :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jesteś chudziutka ;) b. fajna notka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo wysoka :D Dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tyle samo wzrostu ! ;)
    I wagę o 3 kilo większą :P
    Chudzinka z Ciebie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. wysoka jesteś. ja mam 167cm, i 13 lat. taka średnia właściwie jestem, ale ty. ;p chciałabym być taka wysoka jak ty. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tymi pytaniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o,pomysłowo!dałaś się poznać czytelnikom :)

    OdpowiedzUsuń